רמי לוי: הורדתי את מחיר הקוטג' ל-4.99 שקלים

גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"

"יש פערים מטורפים מול מדינות אחרות, אותם מוצרים של אותן החברות נמכרות במדינות אחרות במחירים שונים לחלוטין, ללא שום הצדקה" - כך אמרה היום (ג') בראיון לגלי צה"ל גלית אבישי, מנכ"לית ארגון "אמון הציבור".

לפי אבישי, "כל הכבוד שמרימים את הכפפה הזו שלוקחת את עמדת הצרכנים כחלק מהמשוואה. לא ניתן שיגזרו עלינו קופון בלתי הגיוני, אי-אפשר יותר להמשיך ככה. אם האינטרנט הצליח לייצר מהפיכות, יכול להיות שהגיע הזמן שגם בישראל הציבור יתחיל להצביע ברגליים, וגם אם חלק מהמחאה באינטרנט יזלוג לחיים האמיתיים - עשינו הרבה".

אבישי הוסיפה: "אנו רואים את עליית המחירים בדלק ובכל מוצר שמצוי בפיקוח, ואם במקרים כאלה הצליחו המשווקים לעבוד על ועדת המחירים - אז על אחת כמה וכמה במוצרים שלא מפוקחים. כך נקבעים מחירי שוק הגבוהים מהמחיר הריאלי של המוצר - ובמוצרים הלא מפוקחים, זה הרבה יותר גרוע".

רמי לוי, בעל הרשת הקמעונאית רמי לוי, אמר לגל"צ: "אני לא יודע להגיד בכמה אני קונה קוטג'. מכרנו גביע קוטג' ב-6.49 שקלים, ויצאנו עכשיו במבצע לאות הזדהות עם הצרכנים. הורדתי את המחיר ל-4.99 שקלים, ועל זה אני כבר לא מרוויח. אני מקווה שרשתות אחרות יילכו בעקבותינו ויורידו מחירים".

בתוך כך, שופרסל הודיעה היום כי תמכור את הקוטג' במבצע 1+1 שמשקף מחיר של 3.5 שקלים לקוטג', אבל בהתניית קנייה של 75 שקל ברשת.