גלית אבישי בדרך לראשות המועצה לצרכנות (לפחות באופן זמני) לאחר שהגוף שאמור לשמור על האינטרסים של הצרכנים בישראל פועל מזה יותר משנתיים ללא מנכ"ל קבוע • וגם: הפגנות נגד "היהודים באים", ליין הופעות במלון קורונה, ועוד • השיחה
וגם: שמואל פלאטו-שרון מארח את מרסל אלין דה סוזה, נשיא ארגון מדינות מערב אפריקה
כהן - לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים, ממייסדי תנועת "התעוררות" ועיתונאית כלכלית - תחליף את אבישי, שתמשיך לכהן כיו"ר מוסדות הארגון
עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק
עמיר פרץ בכנס שדרות: "במקום שיש ילדה רעבה - הממשלה איבדה תוקף למשול" ■ מנכ"לית אמון הציבור: "שוק המזון מאוד ריכוזי - כישלון מוחלט של הרגולטור"
שרון קדמי: "המלצות סופיות - עד סוף השנה" ■ יחימוביץ': "אם שר אוצר במדינה אירופית היה פותח כך את שוק החלב ליבוא - היו סוקלים אותו באבנים" ■ הורידו את המצגת של קדמי
גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "יש באזז מטורף ומחאה אחרת לגמרי שבאה מלמטה" ■ רמי לוי: "המטרה היא לא רק הקוטג', צריך להתנהג לאורך כל הדרך באופן נבון"
גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"
כולנו חותמים על חוזים שניסינו לקרוא ולא הבנו ■ "גלובס" עיין בכמה מההסכמים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, גיבש תרגומון לעברית פשוטה ובדק את מי משרתת העמימות הלשונית
בשבוע שעבר אישר בית המשפט בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברות הנוהגות לפרסם מוצרים בשיטת הצלצול-ניתוק, לאחר שקבע כי הטריק הטורדני מהווה הפרה של חוק הספאם
בין הכשלים שאותרו בתלונות נגד החברה ולא טופלו: אי-עמידה בדרישות החוק, שירות לקוחות לקוי, מכירת מוצרים פגומים ועיכובים חריגים באספקת מוצרים
סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים
החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס
הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן
רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות
(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"
המועצה לצרכנותהפגנותמינוי בכיריםתאגיד השידור "כאן"