השיחה: ליאוניד נבזלין חוגג עם מיקי פדרמן

בכירי המשק הגיעו לחתונת בנו של מיקי פדרמן, וחלקם המשיכו אחר-כך לחתונת בנו של שאול לוטן ■ נמרוד ניר חגג 28 קייצים ■ וגם: מה עברי ורבין מציג בגאווה גדולה?

ביום חמישי באחוזת משפחת פדרמן הצמודה למלון דן אכדיה, ובנוכחותם של כ-50 איש בלבד, נשא דניאל פדרמן את שרונה פיק לאישה.

אהובה ושלמה ינאי / צלם יוסי כהן
 אהובה ושלמה ינאי / צלם יוסי כהן

אהובה ושלמה ינאי

כשעה לאחר החופה המצומצמת הורחב חוג החוגגים, כאשר הורי החתן, יו"ר מלונות דן וחברת אלביט, מיקי פדרמן ורעייתו ליאורה, נעמדו לצד הורי הכלה, המאסטרו צביקה פיק והפזמונאית מירית שם-אור וקיבלו מאות מוזמנים, ביניהם: נשיא המדינה שמעון פרס, סטנלי פישר, דב לאוטמן, מיכאל שטראוס, צביקי פירון, ליאוניד ואולסיה נבזלין, אלי ונילי זהר, רני והילה רהב, סמי סגול , מושיק ואירית תאומים, עמי גניגר, משה גאון, יגאל וקלוד ברייטמן, איתן רף, יואב וקלודין גלנט, רון לובש, רוני פורר, שלמה ואהובה ינאי, פנינה ומשה אדרי, טלי לפקין שחק ועוד.

לוטן מפתיע בגולן

שאול לוטן, המנכ"ל והבעלים של קבוצת לוינשטיין, ורעייתו רוחל'ה, חיתנו ביום חמישי בערב בחוות רונית את בנם, אמיר, עם תמר, בתם של ברוריה ושרגא גוטרייך.

רוחל'ה ושאול לוטן / צלם איציק בירן
 רוחל'ה ושאול לוטן / צלם איציק בירן

רוחל'ה ושאול לוטן

לקראת השעה 23:00 הפתיע לוטן את האורחים ואת החתן והכלה בהופעה סוחפת של אייל גולן. הפיקה: טלי יעקבי.

גד ואתי פרופר / צלם בן יוסטר
 גד ואתי פרופר / צלם בן יוסטר

גד ואתי פרופר

חגגו ועשו שמח: גד ואתי פרופר, ציון קינן, ליזיקה ועמי שגיא, נורית ואיז'ו שני, יגאל וציפי לנדאו, איזי ורג'ינה תפוחי, אירית איזקסון, פרופ' רן אורן , פרופ' גדעון אורצקי, אליעזר ואסתי אלקון, יוסי ואורית בכר, גדעון וחני המבורגר, שירין ומייק הרצוג, נילי ואלי זהר, שלום זיידלר, לוטוס ואמיר חן, רחל ומשה ינאי, שייקה ודבורה לנדאו, נילי ושי מאיר, אלישבע ורוני מילוא, יהודית ורמי נוסבאום, רחל וערי סטימצקי, ורדה וחיים סמט, חיים פרויליכמן, חנה ובני פרי-זן, ד"ר בני וחנה דוידזון ועוד.

סילבן במועדון

אמש (מוצ"ש) ב"גזוז" בתל-אביב, נמרוד ניר, בנה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ובעליו של משרד הפרסום "דה בריף", חגג את יום הולדתו ה-28. ניר הזמין את חבריו לאירוע באמצעות קליפ שהעלה ליו-טיוב ובו תמונות מינקות ועד היום. ניר בחר לחגוג במסיבה שמחה וסוערת במועדון השייך לדן נפתלי בנו של של רוני נפתלי.

נמרוד ניר, ג'ודי וסילבן שלום / צלם יוסי כהן
 נמרוד ניר, ג'ודי וסילבן שלום / צלם יוסי כהן

נמרוד ניר, ג'ודי וסילבן שלום

בין המבלים במקום נצפו: השר סילבן שלום עם המאבטח, האם הגאה ג'ודי, ענת ושמואל פרנקל, דנה וניצן אופיר, כוכי מרדכי, חן מוזס הבת של נוני, נעה מוזס, בתם של תמי ודדי בורוביץ', דניאלה ומולי אלבין ועוד רבים צעירים ויפים.

היקים חוגגים

לא פחות מ-6,000 איש הגיעו ביום חמישי בערב כמיטב המסורת - בדיוק בזמן - לתפן כדי להשתתף באירוע לציון 75 שנים לעליית היקים לישראל. את האירוע יזמה רעיה שטראוס בן-דרור, יקית גאה, ששמה לה למטרה להעלות על נס את פועלם של יוצאי התפוצה המיוחדת למדינת ישראל. באמנותי: הרכב של הפילהרמונית שהוקמה על-ידי יקים, להקת המחול הקיבוצית, בדיחות וסיפורים על יקים, והשחקן שלמה בראבא שהצחיק את דוברי הגרמנית. בקולינארי: דוכנים של בית הקפה היקי המיתולוגי הראשון קפה פינגווין מנהריה, שם הוגשו נקניקיות עם כרוב חמוץ ושניצל וינאי. כתב וביים את האירוע: רוני אבירם. נהנו: מיכאל שטראוס וכל המשפחה, מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, מזכיר הממשלה צבי האוזר, השופט יעקב טירקל, סטף ורטהיימר, משפ' זוגלובק, שלמה וזיוה להט ועוד רבים.

סרוסי חותם

בחמישי בנק הפועלים וקרן קורת חתמו על הסכם ייחודי שיאפשר מתן הלוואות לבעלי עסקים זעירים שהתקשו עד כה לקבל מימון פיננסי. במסגרת ההסכם, קרן קורת תפעיל צוות בניהולה של חגית רובינשטיין שיבקר בעסקים כתנאי מוקדם לקבלת ההלוואה וילווה את היזמים בתהליך פיתוח העסק. נכחו במעמד: יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון הבנק, לילך אשר טופילסקי, הממונה על החטיבה הקמעונאית, עיבל גלעדי נשיא הקרן וקרל קפלן מנכ"ל הקרן.

הסטטוסים שלהם:

Ivri Verbin מציג לחברים את האח והאחות החדשים שנולדו לבנו יונתן, מעדכן שאיילת והקטנים מרגישים היטב ומודה לכל המברכים.

Amalia Argaman Barnea במסגרת שבוע הספר בילתה אתמול, מוצאי שבת, בכיכר בדוכן של הוצאת כתר וחתמה על ספרה "עם סגירת הגיליון".