מועמדויות בפסטיבל קאן: שלמור, באומן ומקאן עלו לגמר בתחום הדיירקט

משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי

משרדי הפרסום הישראליים פותחים את תחרות הפרסום בקאן ברגל ימין: 3 משרדי פרסום - שלמור-אבנון-עמיחי, באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון - הצליחו להגיע לשלבי הגמר עם 6 עבודות עד כה.

משרד הפרסום המוביל בשלב זה במספר המועמדויות (שורט ליסט) הוא שלמור-אבנון-עמיחי, שמיוצג עם 4 עבודות בקטגוריית Promo & Activation וקטגוריית Direct.

מחכים לאריות

המועמדויות הן עבור פרויקט "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס, שמועמד בתחרות הדיירקט בקטגוריית רדיו וטלוויזיה וכן בדיירקט בקטגוריית עמותות וקהילה. מועמדויות יש גם לפרויקט "נשים למכירה" של המטה למאבק בסחר בנשים, בקטגוריית פרומו ודיירקט.

באומן-בר-ריבנאי מועמד בתחרות הדיירקט עם פעילות עבור המותג שוקולד פרה של שטראוס, ומקאן-אריקסון מועמד בדיירקט עבור קמפיין ל-JDATE.

כזכור, השנים האחרונות האירו פנים למשרדים הישראליים בתחרות הפרסום, הנחשבת למשמעותית ביותר עבור ענף הפרסום בעולם.

ב-4 השנים האחרונות הפך משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לשחקן משמעותי בתחרות, לאחר שהצליח להביא מדליות בכמות דומה לחברות בינלאומיות הגדולות ממנו בהרבה. המשרד משקיע מדי שנה מאמצים רבים לקראת הפסטיבל ושולח עבודות בקטגוריות שונות.

באומן-בר-ריבנאי זכה לפני שנה באריה הראשון שלו עבור פעילות של חברת התוכן C עבור עמותת "בקול".