כל המדיה בקופסה אחת: intoatv במגעים עם הוט ו-yes

הסטארט-אפ הישראלי intoatv שואף לרכז את שלל הקופסאות שנמצאות מתחת לטלוויזיה הביתית במוצר אחד, שגם יאפשר צפייה בכל התוכן מכל המסכים בבית

עולם הבידור הטלוויזיוני סובל מבעיות מובנות, שגוררות את הצופים לרכוש שלל אביזרים לבית כדי לצפות בנוחות בהקלטות של תוכן וידיאו מהאינטרנט וכן באופן ישיר. סטארט-אפ ישראלי בשם intoatv, שעדיין לא הושק באופן רשמי, שואף לרכז את שלל הקופסאות שנמצאות מתחת לטלוויזיה הביתית במוצר אחד, שגם יאפשר צפייה בכל התוכן מכל המסכים בבית.

המוצר של intoatv כולל שרת וקופסה נוספת המשמשת כסטרימר שאותה יש לחבר בנפרד לכל טלוויזיה שבה רוצים לצפות בתוכן. המוצר מאפשר לוותר על הממיר של חברות הכבלים או הלוויין שאותו צריך להניח בכל חדר מבוקש בבית, ומאפשר לשים רק את הכרטיס החכם של החברה בה מנויים בתוך השרת. כלומר, הוא אינו מייתר את חברות הכבלים והלוויין.

המשתמשים מקבלים ממשק זהה בכל הטלוויזיות בבית, שבו ניתן לצפות בתוכניות, להתעדכן בלוח השידורים ולבצע הקלטות.

את intoatv מנהל גל פרנקל, שגם היה אחד המייסדים בזמן ההקמה לפני כשנתיים. פרנקל השקיע בחברה, הממוקמת בכפר סירקין, 750 אלף דולר מכספו האישי.

כרגע החברה נמצאת במגעים עם הוט ו-yes על שילוב כרטיסי הצפייה שלהן בתוך המוצר שלה וגם על היכולת להכניס את שירותי הווידיאו לפי דרישה של החברות לתוך השירות.

לדברי מרטין סבג, מייסד נוסף של החברה וסמנכ"ל השיווק שלה, "אנחנו מכוונים את המוצר שלנו לשוק היוקרה, כי יותר קל לנו למכור מעט ממנו במחיר יקר מאשר יחידות רבות בזול".

השם של intoatv יכול לבלבל, משום שסטארט-אפ ישראלי אחר בעל שם דומה, intoetv, פועל אף הוא בתחום הטלוויזיות. את החברה ייסד דב מורן, מי שייסד את אם סיסטמס שנמכרה לסנדיסק ב-1.5 מיליארד דולר, ואת מודו, שקיוותה למכור את הסלולרי הקטן בעולם אך כשלה ונסגרה.

עיקר המיקוד של intoatv הוא כרגע בישראל, והיא מציעה מספר יכולות שאין היום לממירים המקליטים של הוט או yes. למשל, לקוח יכול להתחיל לצפות בתוכנית מסוימת בסלון ולהמשיך לצפות בה בחדר השינה. התוכן מוקלט על השרת המרכזי, כך שגם בני משפחה אחרים יכולים לצפות באותה תוכנית - אבל מנקודת זמן אחרת.

כמו כן, ניתן להקליט 4 תוכניות שונות במקביל, ובאותו זמן גם לצפות גם בהקלטה אחרת. לשם השוואה, בהוט וב-yes ניתן היום להקליט רק שתי תוכניות.

intoatv מאפשרת לקבל תוכן אינטרנטי מיו-טיוב ומאתר התמונות פיקסה וכן לבצע גלישה באינטרנט ולהשתמש במוצר כאשר ישווק בחו"ל בשירותים נוספים שלא זמינים בישראל כמו הולו, דרכו אפשר לצפות בתוכניות טלוויזיה, ונטפליקס, המאפשר צפייה בסרטי קולנוע בתשלום.