מניית היום: מזנקת ב-14% בעקבות חוזה גדול עם צה"ל

חברת נקסטקום הודיעה היום על זכייתה במכרז משרד הביטחון להקמת תשתית תקשורת פסיבית בבסיסי צה"ל בכ-70 מיליון שקל

חברת נקסטקום , המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, הודיעה היום על זכייתה במכרז משרד הביטחון להקמת תשתית תקשורת פסיבית בבסיסי צה"ל בכ-70 מיליון שקל. בעקבות ההודעה רושמת נקסטקום עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה.

הזכייה הינה לשנה אחת עם אופציה לשנה נוספת. במכרז זכתה נקסטקום לצד חברה קבלנית נוספת והיקפו הכולל עשוי להגיע ליותר מ- 100 מיליון שקל על פני שנתיים. בכך משלימה נקסטקום זכייה שלישית במכרז זה, הנחשב לגדול ולחשוב בין מכרזי משרד הביטחון בתחום תשתיות התקשורת.

מדובר במכרז תקנ"מ (תקשורת נתונים) של משרד הביטחון לאספקה, הנחה ותחזוקת עשרות ק"מ של כבלי תקשורת וסיבים אופטיים ועשרות אלפי נקודות תקשורת בבסיסי צה"ל בכל הארץ. המכרז נועד להבטיח כיסוי תקשורתי בכ-95% מתשתיות התקשורת בכל בסיסי צה"ל על כל זרועותיו - ביבשה, באוויר ובים.

נקסטקום זכתה בעבר במכרז זה ב-2004 וב-2007 והיקף העבודה בפרויקטים אלו הגיע למאות מיליוני שקלים. זכייה זו מצטרפת גם להתמודדותה של נקסטקום במכרז עיר הבה"דים. במסגרת זו, חתמה נקסטקום לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת IT מובילה למתן שירותי קבלנות משנה להקמת קריית ההדרכה של צה"ל בנגב.