זהבה דנקנר מארחת

מי הגיעו לאירוע ההרתמה של המועצה לישראל היפה ■ מי באו לעשות כבוד לזובין מהטה ■ וגם: מי נסעו ללונדון לכנס המשקיעים השנתי של הבורסה

בחמישי בערב זרמו מאות תורמים למוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב, לערב ההתרמה השנתי שערכה "המועצה לישראל יפה" למען קידום החינוך הסביבתי בפריפריה.

לאה שני ואילנה אס / צלם רוני שיצר
 לאה שני ואילנה אס / צלם רוני שיצר

לאה שני ואילנה אס

הערב נפתח בדבריו של אברהם כץ-עוז, יו"ר המועצה. לאחר מכן צפו האורחים בהצגה "שם פרטי" של תיאטרון בית לסין. את האירוע יזמו זהבה דנקנר, שהגיעה עם הבת והנכדה יעל, ואילנה אס, יו"ר ועדת האירועים של המועצה לישראל יפה. ברונו לנדסברג, הודיע ברגע האחרון שלא יוכל להיות נוכח באירוע ופיצה בתרומה נדיבה.

אברהם פורז / צלם רוני שיצר
 אברהם פורז / צלם רוני שיצר

אברהם פורז

עוד תרמו ונכחו: עמיר מקוב, משה ממרוד, לאה שני, יוסי חכמי, דן טהורי, לרה ובוריס לוין, מירי עזורי, דבורה וישעיהו לנדאו, עו"ד חיים אהרון, עו"ד ענת סבידור גולדנצוויג, דני ברינצקי, עו"ד מאיר שי, אברהם פורז, דיויד דה לרוסה, אורית ליטבק, אלון פילץ ועוד.

המשקיעים בלונדון

הבורסה לניירות ערך קיימה בחמישי את כנס המשקיעים השנתי שלה בלונדון. משקיעים אירופים הגיעו לכנס לשמוע את נציגי החברות הישראליות.

גליה מאור וסטנלי פישר / צלם יקיר צור
 גליה מאור וסטנלי פישר / צלם יקיר צור

גליה מאור וסטנלי פישר

ההרצאה המרכזית הייתה של פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, אשר סקר את הכלכלה הישראלית. הנגיד התראיין גם לרויטרס ולבלומברג. מנכ"לית הבורסה, אסתר לבנון, סקרה את הבורסה הישראלית ואת שוק ההון המקומי.

דנה עזריאלי, אסתר לבנון ואייל ולדמן / צלם יקיר צור
 דנה עזריאלי, אסתר לבנון ואייל ולדמן / צלם יקיר צור

דנה עזריאלי, אסתר לבנון ואייל ולדמן

את הכנס הנחה מייקל גרינשפן, מי שהיה בעבר כתב CNN בישראל. התקררו בלונדון: עפרה שטראוס, גליה מאור, יוסי בכר, דנה עזריאלי, אייל ולדמן, אפי רוזנהויז, אסי ברטפלד, רוני סופר ונוספים.

מהטה בצרפתית

בחמישי בערב אירח שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו, בחצר ביתו ביפו, עשרות אורחים.

כריסטוף ביגו עם סמי וטובה סגול / צלם יוסי זליגר
 כריסטוף ביגו עם סמי וטובה סגול / צלם יוסי זליגר

כריסטוף ביגו עם סמי וטובה סגול

הנכבדים הרבים הגיעו לחלוק כבוד למאסטרו זובין מהטה שלו העניק ביגו עיטור קצין בלגיון הכבוד הלאומי בצרפת, על תרומתו התרבותית בישראל ובעולם כולו.

רינה פושקרנה וזובין מהטה / צלם יוסי זליגר
 רינה פושקרנה וזובין מהטה / צלם יוסי זליגר

רינה פושקרנה וזובין מהטה

מחאו כפיים ואמרו בראבו: אבי שושני, מנכ"ל הפילהרמונית, אהרון פוגל, ברונו לנדסברג, סמי וטובה סגול, גד פרופר, מאיר ורותי שטרית, פרופ' מיכאל סלע, ח"כ עינת וילף, רינה פושקרנה, שמעון שיפר, רינה מצליח ועוד. מהטה, המציין בימים אלו 50 שנה לקונצרט הראשון שלו בישראל עם הפילהרמונית, סיפר איזה מזל היה לו שהקונצרט הראשון עליו ניצח עבר בשלום, ואיך בישראל הוא הרגיש מיד בבית.

ד"ר סמסונוב

במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב נערכה בחמישי מסיבה כפולה עם שובו של השותף גיל סמסונוב מלונדון. חנן גליקמן, דני נטלר, יגאל שמיר ורונן גולדשמיט, חגגו לסמסונוב את קבלת תואר הדוקטור ולעצמם את חזרתו לעיסוק מלא בפרסום, אחרי שלוש שנים בהם חמק בחגים ובסופי שבוע ללימודי הדוקטורט בלונדון. עבודת הדוקטורט עוסקת בדור הנסיכים בפוליטיקה הישראלית וחושפת את המקרה היחיד בהיסטוריה הדמוקרטית שבו דור פוליטי אחד מייצר דור שני. מדובר באותו דור שהנהיג את המרד בבריטים אשר שכפל את עצמו והעמיד דור של מנהיגים: נתניהו, לבני, אולמרט, בגין, מרידור וריבלין. סמסונוב קיבל את תואר הדוקטורט מאוניברסיטת לונדון קינגז קולג'. מנחה העבודה הוא הפרופ' אפרים קארש.

ברנר משיק על הגג

דני ברנר, בעלים ויו"ר קמור, וישראל בן חיים, מנכ"ל קמור מוטורס וקמור רכב, יבואנית BMW, השיקו בסוף השבוע על גג בית החברה בת"א, את BMW סדרה 6 קבריולט.

ישראל בן חיים ודני ברנר / צלם רונן אפלברג
 ישראל בן חיים ודני ברנר / צלם רונן אפלברג

ישראל בן חיים ודני ברנר

הגיעו להתרשם: אלן האריס, מנכ"ל אזור אפריקה, קאריביים ומזרח אירופה ב-BMW העולמית, האחים רוני וייס ויואל וייס, יוסי קורן מנכ"ל קבוצת שיבולת, אביב בושינסקי ועוד.

מה הסטטוס

Rinat Klein בילתה בסופ"ש בהשקה של התוכנית "TLV עושים את תל אביב 2", ומבטיחה אפשרות לצפות בפרק הראשון בסדרה החל מיום חמישי ב-VOD.