הום סנטר מאשרת את חשיפת "גלובס": מרחיבה את המותג הפרטי

זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות

רשת הום סנטר מאשרת את החשיפה ב"גלובס": היום (א') הכריזה הרשת כי תשיק מותג פרטי בצבע שיתחרה בטמבור ובנירלט. בנוסף, הודיעה הרשת על חיזוק פעילותה בתחום המותג הפרטי וכן, על הרחבת פעילותה לתחום העץ, עם השקת מחלקות עץ, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

"שוק צבעי הבית נאמד ב-500 מיליון שקל. טמבור ונירלט הם מותגים ארציים חזקים ואנחנו החלטנו להיכנס לתוך עולם הצבעים האקריליים המהווים 40% מהשוק. המטרה שלנו היא להגיע לנתח שוק כספי של 20% השנה", אומר מנכ"ל הום סנטר, רביב ברוקמאייר.

הרחבת הפעילות לקטגוריית העץ תכלול מכירה ובנייה של רצפת דק, פרגולות וגדרות עץ, לרבות מוצרים משלימים כגון שמנים ופרזול. היעד של הום סנטר הוא לפתוח עשר מחלקות עם יעד מכירות של 30 מיליון שקל בשנה. לדברי ברוקמאייר, "ניתן פתרון כולל החל מייעוץ והדמיה, דרך מכירת המוצר עצמו וכלה בהתקנתו".

בתחום המותג הפרטי, הרשת שמה לה ליעד להגדיל את מכירות המותג הפרטי "הום" לשיעור של 40% מכלל מכירות הרשת. "בניגוד לשוק המזון, השוק שבו אנחנו פועלים פחות ממותג ולכן יש משקל גדול יותר למותג פרטי חזק בקטגוריות בעלות סבב מדף גבוה. היום מכר המותג הפרטי מהווה 25% בלבד מכלל מכירות הרשת והיעד הוא 40% מכלל המכירות", מסביר ברוקמאייר.

* איך תגיעו לזה?

"אנחנו מתכוונים לשפר ולטפל במוצרים קיימים. יש לנו היום קשת רחבה של מוצרים במותג הפרטי לרבות כלי עבודה, ריהוט עונתי, מאווררים, כלי בית ועוד. אם עד כה המותג הפרטי התאפיין בעיקר במחיר, הרעיון הוא לשפר את איכות המוצרים ולהעניק יותר ווליו פור מאני לצרכן".

* זה אומר שהמחירים יעלו?

"לא בהכרח. המחירים יהיו זולים יותר ממחירי המותגים הארציים כדי לעמוד בהבטחה".