בחברת הצבע בחרו לפרגן לשורה של מותגים כחול-לבן בקמפיין החדש • הטוטו יהיה נותן החסות החדש של ליגת העל בכדורגל • אחרי שהחליפו משרד פרסום, בישראכרט בחרו פרזנטורים חדשים: אגם רודברג ומיכאל אלוני • אירועים ומינויים
חברת סיני סטור הודיעה על העלאה של 30% במחירי המלט, ושל 12% במוצרי הגבס • טמבור הודיעה על העלאה של 5% במוצרי הצבע והבנייה • הסיבה: התייקרות חומרי הגלם ועלויות השינוע
החברה למתנ"סים מובילה את תוכנית "בשביל הקהילה", במטרה לבנות מחדש את הקהילות בעוטף ולאפשר צמיחה משותפת • עלות המהלך נאמדת ב־25 מיליון שקל, רק חלק מהסכום גויס עד כה • ישראל מתגייסת
יוזמת "תו 8" מציעה לוועדי עובדים בחברות גדולות לתמוך בעסקים מהעוטף במהלך 2024 • מאחורי המהלך עומד צליל פולק מקיבוץ אורים, מייסד הסטארט-אפ MetGo • ישראל מתגייסת
הסטארט-אפ הירושלמי Joyned, שפיתח פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, חתם על הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית התיירות המקוונת אמדאוס • אירועים ומינויים
קבוצת פוינט2פוינט, הפועלת בתחום הפקות הטלוויזיה, רוכשת את אולפני מימד המיתולוגיים • רשת סטימצקי משיקה מחדש את אפליקציית הספרים הדיגיטליים שלה "סטימצקי דיגיטל", בהשקעה של כמיליון שקל • אירועים ומינויים
הטרנדים החמים בעיצוב הבית, הבאזז בגל הראשון של הקורונה, ומה הם חושבים על הקבלנים בשטח • ביקור במשרדים של טמבור • הברזייה
וגם: קהילת ההייטק מתגייסת למען נוער בסיכון • השיחה
בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר
וגם: משפחת דונרשטיין חוגגת באשקלון
שרייר, שכיהן עד כה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל כספים ומערכות מידע בטמבור, יחליף בתפקיד את מקס סרטייב, נציג הבעלים של הקבוצה, אשר שימש כיו"ר וכמנכ"ל טמבור משנת 2015 וימשיך בכהונתו כיו"ר פעיל
אתמול נאלצה החברה להפסיק את פעילות היצור של לוחות גבס במפעל שלה בעכו והמשך פעילות היצור של מוצרי גבס נוספים שנעשית במפעל של החברה בגשר- מוטל בספק
דיין כיהן בעבר גם בתפקיד מנכ"ל חברת הארגז ■ הוא תת-אלוף במילואים והיה בין השאר קצין חימוש ראשי בצה"ל
בחגיגה השתתפו מקס סרטייב, מנכ"ל ויו"ר קבוצת טמבור; חברי הנהלת קבוצת קוסטו מסינגפור, שרכשה את טמבור במאי 2014; עובדי החברה ובני משפחותיהם
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים
גרנית הכרמלדוד עזריאליאירועים ומינוייםהתנדבותישראכרטישראל במלחמהישראל מתגייסתסינגפורעוטף עזהקבוצת עזריאלי