צפו בווידיאו: סרט בצילומי אוויר עוצרי נשימה של ירושלים

בימים אלה צריך לאמץ ולעודד כל הזדמנות להבליט את צדדיה החיוביים והיפים של ישראל לעיני דעת הקהל העולמית ■ צפו בקדימון לסרט "ירושלים", שיגיע למסכי הקולנוע ב-2013

זו תקופה ארוכה שישראל מוצגת באור שלילי בעיני דעת הקהל העולמית ודווקא בימים אלו צריך לאמץ ולעודד כל הזדמנות להכיר את ישראל, ובירתה ירושלים, על צדדיה החיוביים והיפים.

סרט חדש, שנמצא בימים אלו בשלבים מתקדמים של הפקה, מציג תמונות מדהימות של נופי ירושלים, מצדה ואתרים היסטוריים נוספים בישראל שצולמו בזמן ריחוף באוויר.

הצילום נעשה באמצעות מצלמה מיוחדת המיועדת ללכוד וידיאו שיוצג בצורה אופטימלית על מסכי IMAX, המסכים הגדולים בעולם. על פי יוצרי הסרט, הצופים ייהנו מחוויה עוצרת נשימה ומיוחדת במינה של טיול בארץ ועיר הקודש שנחשבו פעם למרכז העולם.

"מיליוני אנשים מסביב לעולם מרותקים על-ידי ירושלים", אומר אחד ממפיקי הסרט טארן דייויס. "אנחנו רוצים שהקהל יחווה את העיר מזוויות רבות בשביל להבין טוב יותר את החשיבות ההיסטורית, האדריכלית, התרבותית והרוחנית שלה". בתוך כך פורסם קדימון ראשון באורך של 5 דקות שנותן טעימה קטנה של הצילומים המרהיבים שצפויים בסרט המלא.

Jerusalem | Filmed in Imax 3D from JerusalemGiantScreen on Vimeo.