הפרסומת של yes עם קרן פלס - הכי אהובה; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes עלה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

הפרסומת החדשה שהעלתה השבוע yes לאוויר, בכיכובה של קרן פלס ובאמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת האהובה של השבוע. הסרטון עולה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון (לפי יפעת בקרת פרסום) ורושם 25.5% אהדה.

הפרסומת של yes היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.

ד"ר רינה דגני, יו"ר גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי חברת הלוויין בחרה בזמרת והיוצרת קרן פלס בתור פרזנטורית, אם כי במקום להציג לצופים את התדמית של האישה ה"קלאסית" - מתוקה, רגשנית וטובת-לב - פלס נהפכת למול עינינו ל"שוברת לבבות" קרת-רוח. הצגת הדמות החדשה של פלס מסייעת להעביר ולמנף את הסלוגן של החברה: "לראות יותר ממה שאתם אוהבים".

בטבלת הפרסומות הזכורות מגיעה הפרסומת של yes למקום השני (12.2%), כשאת המקום הראשון בזכורות כובשת הפרסומת של חברת הכבלים הוט.

הפרסומת של הוט, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, זוכה לשיעורי זכירה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 12%. מבחינת האהדה, שיעורי האהדה לפרסומת עומדים כעת על 24.0% - בדיוק כמו הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 289 (בהשוואה ל-275 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת לשבוע שעבר, ועומד על כ-43 מיליון דולר (לעומת כ-39 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אקשן בראש הטבלה
 אקשן בראש הטבלה