הסלמה חריפה בדרום: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

חמש רקטות החרידו אתמול את אזור מערב הנגב והיישובים הסמוכים לגבולה הצפוני של הרצועה, ורקטה נוספת התפוצצה הבוקר בשטח פתוח ■ דו"צ: מטוסי חיל האוויר הפציצו שתי מנהרות בדרום עזה ועוד מנהרת טרור בצפון הרצועה ■ זוהו פגיעות מדויקות במטרות

מה שהחל בימים האחרונים כזליגה איטית של ירי פצצות מרגמה ורקטות קסאם מסתמן הלילה כהסלמה חריפה בדרום. אחרי שקולות הפיצוץ של חמש רקטות החרידו אתמול את אזור מערב הנגב והיישובים הסמוכים לגבולה הצפוני של הרצועה, דיווחו פלסטינים כי חיל האוויר פתח במתקפה נרחבת בעזה. לפי אותם מקורות, ישנם נפגעים בכמה מוקדים.

הדיווחים הפלסטיניים מצביעים על כך שהירי מהאוויר כוון לעבר כמה מטרות בשכונת זייתון שבמזרח העיר עזה וכן במחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה, סמוך להריסות ההתנחלות המפונה נצרים. דובר צה"ל אישר במהלך הלילה כי הותקפו מספר מטרות ברצועת עזה.

בגל"צ דווח, כי אחת הרקטות התפוצצה בתחום המועצה האזורית חוף אשקלון, והשנייה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. אזעקת צבע אדום נשמע פעמיים, ולא דווח על נפגעים או על נזק בשני המקרים.

הבוקר רקטת קסאם נוספת התפוצצה בשטח פתוח סמוך לאחד הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב - איש לא נפגע. צה"ל אישר את דיווחי הפלסטינים לפיהם תקף לפנות בוקר ברצועת עזה. דובר צה"ל הודיע שמטוסי חיל האוויר הפציצו שתי מנהרות הברחה בדרום הרצועה ועוד מנהרת טרור שנועדה להעביר מחבלים לשטח ישראל בצפון הרצועה, זאת בתגובה לירי הרקטות אתמול. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות, וכל המטוסים שבו בשלום לבסיסם.