הוט חוזרת לפסגת האהובות; yes מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק הפועלים והבינלאומי ממשיכות להופיע במדד הפרסומות, וזאת למרות שלא שודרו השבוע

התחרות בין הפרסומות של החברות yes והוט צוברת תאוצה כאשר השבוע התהפכו היוצרות, ו-yes מפנה את מקומה בהובלת מדד האהובות להוט. הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מתמקמת בראש דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה זהים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהודות העומד כעת על 23.9%.

בגיאוקרטוגרפיה טוענים, כי נראה כי הציבור "מאס" בפרסומת של yes, מאחר שרמת האהדה לפרסומת זו ירדה בצורה ניכרת. עוד נטען כי הובלה מחודשת במדד הפרסומות האהובות מהווה הישג אדיר לפרסומת "משוחזרת" של הוט, אשר מתחרה עם הפרסומות החזקות והחדשות בשוק - yes והבנק הבינלאומי.

עם זאת, הפרסומת של yes, באמצעות מקאן אריקסון, ממשיכה גם השבוע להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות זה שבוע שני ברצף. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מדגישה שהפרסומות של שני הבנקים, הפועלים והבינלאומי, ממשיכות להופיע במדד הפרסומות, וזאת למרות שלא שודרו השבוע. המשותף לפרסומות הוא נוכחותם של פרזנטורים מוכרים ואהודים, דבר המרמז על כך שהציבור מתחבר להצגת תדמית "חמה ואנושית" של הבנקים.

הפרסומת למפעל הפיס (חיש גד), באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עלה משמעותית לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 331 (בהשוואה ל-289 בשבוע שעבר). לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע נותר דומה לשבוע שעבר, ועומד על כ-43 מיליון דולר (לעומת כ-43 מיליון דולר בשבוע שעבר).

רייטינג פרסומות
 רייטינג פרסומות