רכש ראשון לברצלונה הקיץ: אלכסיס סאנצ'ז מצטרף עבור 26 מיליון אירו

הצ'יליאני של אודינזה יגיע בעסקה שתוכל לצמוח לסך של 37.5 מיליון אירו, בהתאם להופעות שיערוך אצל אלופת ספרד ■ גווארדיולה: "ננסה להגיע להסכם עם ארסנל על ססק פברגאס"

ברצלונה החתימה היום (ה') את קשר אודינזה ונבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ז, בעסקה השנייה הכי יקרה בכדורגל האירופי בפגרה הנוכחית.

בהודעה שפרסמה אלופת אירופה וספרד, נמסר כי במסגרת ההעברה, בארסה תשלם לקבוצה מהסרייה A תשלום ראשוני של 26 מיליון אירו, כשהעסקה תוכל לגדול ל-37.5 מיליון אירו בהתאם לכמות ההופעות שיערוך במדי הקטאלונים. סאנצ'ז הפך היום לשחקן הרכש השני הכי יקר בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי פאביו קונטראו, שנרכש על-ידי ריאל מדריד מבנפיקה ליסבון עבור 30 מיליון אירו.

זהו שחקן הרכש המשמעותי הראשון שמחתימה ברצלונה בחלון ההעברות הנוכחי. זאת בניגוד ליריבתה הגדולה ממדריד, שכבר הוציאה 55 מיליון אירו על שחקנים חדשים.

סאנצ'ז, 22, יוצג באופן רשמי בברצלונה ביום שני, אז יחתום על חוזה לחמש שנים.

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, התייחס השבוע במסיבת עיתונאים להמשך תוכניות הרכש של המועדון בקיץ הנוכחי: "עדיין יש לנו זמן עד ה-31 באוגוסט, אז נסגר חלון ההעברות, להגיע להסכם עם ארסנל על רכישת ססק פברגאס", אמר המנג'ר. על-פי הדיווחים האחרונים מאנגליה, דורשת ארסנל 40 מיליון ליש"ט עבור הקשר שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה, ועבר ללונדון בגיל 16.