הילה בז'ז'נסקי מונתה לסמנכ"לית שיווק קמעונאי בטוטו

בז'ז'נסקי שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית משרד הפרסום יורו ישראל

הילה בז'ז'ינסקי, ששימשה עד לפני מספר חודשים בתפקיד מנכ"לית יורו ישראל, חוזרת לתחום השיווק: ל"גלובס" נודע כי בז'ז'ינסקי תמונה לסמנכ"לית שיווק קמעונאי בטוטו-ווינר ותהיה אחראית במסגרת תפקידה על תחומי השיווק והפרסום.

בז'ז'ינסקי כיהנה בתפקיד מנכ"ל יורו ישראל כ-4 שנים. היא החלה את דרכה במשרד עוד בגלגולו הקודם - כשהשותפים הישראלים היו זמיר דחב"ש ורפי צרפתי.

כניסתה של בז'ז'ינסקי למשרד הפרסום אמורה הייתה לסייע לשותפים לנהל את קבוצת יורו מלמעלה, אך אחרי כשנה בתפקיד חל מהפך בקרב בעלי המניות, כשקבוצת ארד תקשורת רכשה את מניות השותפים הישראלים של יורו.

רבים בשוק העריכו כי בז'ז'ינסקי לא תשרוד את תהליך המיזוג, אך היא המשיכה להחזיק בתפקידה גם לאחר כל השינויים שעבר המשרד וגם לאחר פרישת רפי צרפתי.

בהמשך פרשה בז'ז'ינסקי מתפקידה כמנכ"ל יורו על רקע העמקת מעורבותם של השותפים הישראליים - אייל ארד, יובל ארד וליאור חורב - בפעילות היומיומית של המשרד, ובמקומה לא מונה מנכ"ל חדש.

בז'ז'ינסקי שימשה קודם לכן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר - לקוח עוגן של יורו ישראל. קודם לכן היא שימשה כסמנכ"ל השיווק של שטראוס סלטים והייתה אחראית למותג סלטי אחלה. קדמה לכך עבודה בהנקל סוד כמנהלת קטגוריית דטרגנטים.

בטוטו סירבו להתייחס לידיעה.