הילה בז'ז'ינסקי פורשת מתפקיד מנכ"לית יורו ישראל

זאת על רקע העמקת מעורבותם של השותפים אייל ארד, יובל ארד וליאור חורב בפעילות היומיומית של משרד הפרסום ■ מסתמן כי בשלב זה לא ימונה מנכ"ל חדש למשרד

הילה בז'ז'ינסקי, מנכ"לית משרד הפרסום יורו ישראל, פורשת מתפקידה - כך נודע ל"גלובס". פרישתה של בז'ז'ינסקי נעשית על רקע העמקת מעורבותם של השותפים הישראליים - אייל ארד, יובל ארד וליאור חורב - בפעילות היומיומית של המשרד.

בשלב זה מסתמן כי לא ימונה ביורו ישראל מנכ"ל חדש. הלקוחות חולקו בין 3 השותפים, שייטלו חלק בטיפול היומיומי בתקציבים.

בז'ז'ינסקי כיהנה בתפקיד יורו ישראל עוד בגלגולו הקודם - כשהשותפים הישראלים היו זמיר דחב"ש ורפי צרפתי. בז'ז'ינסקי היתה קודם לכן סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר - לקוח עוגן של יורו ישראל.

כניסתה של בז'ז'ינסקי למשרד הפרסום אמורה היתה לסייע לשותפים לנהל את קבוצת יורו מלמעלה, אך אחרי כשנה בתפקיד חל מהפך בקרב בעלי המניות, כשקבוצת ארד תקשורת רכשה את מניות השותפים הישראלים של יורו. רבים בשוק העריכו כי בז'ז'ינסקי לא תשרוד את תהליך המיזוג, אך היא המשיכה להחזיק בתפקידה גם לאחר כל השינויים שעבר המשרד וגם לאחר פרישת רפי צרפתי.

עם זאת, עד השנה האחרונה המיזוג היה רחוק מלהתברר כהצלחה. לקוחות עוגן עזבו את המשרד, והוא הלך והידרדר בדירוג משרדי הפרסום הגדולים.

לפני מספר חודשים חזר למשרד יובל ארד, ששהה במשך כשנתיים בארה"ב. בשלב זה החל להתבצע שינוי במשרד, במסגרתו כאמור החלו השותפים לקחת חלק פעיל יותר בניהול היומיומי.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", לאחרונה זכה המשרד בתקציביהם של סונול וקרן הנאמנות דש.

כאמור, בז'ז'ינסקי שימשה בעבר כסמנכ"ל רקיט בנקיזר. קודם לכן שימשה כמנהלת השיווק של סלטי שטראוס והיתה אחראית לקביעת האסטרטגיה השיווקית של סלטי "אחלה" ופעילות חטיבת הסלטים בחברה. לפני שהצטרפה לסלטי שטראוס שימשה במשך שנתיים כמנהלת קטגוריית הדטרגנטים בהנקל סוד, תפקיד אליו קודמה לאחר ששימשה במהלך שנתיים כמנהלת מותג בהנקל סוד.

ביורו ישראל סירבו להגיב.