ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של מירס

על רקע הפיכתו למותג הסלולר של הוט, תקציב ההשקה של חברת הסלולר מירס יעמוד על 100 מיליון שקל ■ ראובני-פרידן גבר בגמר המכרז על שלמור-אבנון-עמיחי

משרד הפרסום ראובני-פרידן יכול לסמן לעצמו היום (ג') הישג גדול: ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של מירס ויהיה אחראי על השקת המותג הסלולרי של קבוצת הוט-מירס. היקף התקציב צפוי לעמוד על 100 מיליון שקל.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר חודשים יצא תקציב הפרסום של מירס למכרז - זאת על רקע השינויים במערכי הפרסום של חברות התקשורת האחרות וכן על רקע השינויים במירס עצמה, הנמצאת בעיצומו של תהליך אסטרטגי של הפיכתה למותג הסלולרי של הוט (שכן לשתי החברות אותו בעל שליטה - פטריק דרהי).

המכרז עבר מספר גלגולים - בין היתר בשל ההתלבטות במירס באיזה אופן לפצל את התקציב. הנהלת מירס שקלה בשלב הראשון לבחור משרד קטן שיטפל בתקציב מירס כמותג עסקי ולהותיר משרד גדול או שניים שיטפלו בחלקים האחרים של הקבוצה.

בסופו של דבר התקבלה החלטה לבצע התמודדות בין משרדי פרסום גדולים ומנוסים בתקציבי תקשורת על מנת לבחור משרד שיטפל בתקציב הסלולר. פנייה נעשתה למשרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגלר-נסיס. מאוחר יותר נעשתה פנייה גם לראובני-פרידן שצורף למכרז. לשלב הגמר עלו ראובני ושלמור.

חותמת סופית לשינוי

המשרדים הציגו פרזנטציה מכרעת לא רק בפני אנשי הנהלת מירס, אלא גם בפני הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, וסטלה הנדלר, יו"ר הקבוצה. מקורבים לחברה טוענים כי שתי הפרזנטציות היו טובות, אך זו של ראובני הייתה טובה יותר - מה שסלל להם את הדרך לזכייה בתקציב.

עבור ראובני-פרידן מדובר כאמור בניצחון חשוב מאוד. זוהי למעשה החותמת הסופית לשינוי המגמה שליוותה את המשרד בשנים האחרונות ואות לכך שהגלגל התהפך סופית.

כזכור, ראובני-פרידן חווה מספר שנים קשות של אובדן תקציבי עוגן, ביניהם שטראוס-עלית, מיצובישי, שירותי בריאות כללית ועוד. אבל אז בא הקמפיין למזרחי-טפחות בכיכובו של דביר בנדק, שיצר סוג של שינוי בתפיסת המשרד. בהמשך החלו להתווסף עוד ועוד תקציבים, ביניהם עוף טוב, מי עדן, צ'מפיון מוטורס וכדומה.

אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס, מסר היום כי "חברת מירס ממשיכה להתקדם בצעדי ענק ולהרחיב את שיתופי-הפעולה שלה לצורך הקמת הרשת החדשה והגברת התחרות בשוק הסלולר.

"לאחר שבחרנו בספק תשתית להקמת הרשת החדשה, אני גאה ושמח שמשרד ראובני-פרידן, ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, יהיה שותף לדרך החדשה של מירס ולמהפכה בענף הסלולר, שתיטיב עם אזרחי ישראל בכלל והמגזר הצרכני, בפרט".

גיא ידלין, המשנה למנכ"ל מירס וראש חטיבת הלקוחות, מסר בתגובה: "אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של מירס בשנים הקרובות הוא להפוך למותג סלולרי מוביל ולחברה הסלולרית המתקדמת ביותר בישראל.

"במסגרת השקת הרשת החדשה החליטה החברה לשלב כוחות עם החברות המובילות ביותר בתחומן, ולכן הבחירה בראובני-פרידן, ממשרדי הפרסום הבולטים והקריאייטיביים ביותר בישראל, הייתה אך טבעית. אני מאמין שמשרד ראובני-פרידן יסייע לנו לחולל שינוי בענף הסלולר בישראל, המשווע לשינוי מזה שנים רבות".