דיקפריו בראש השחקנים המרוויחים - הרוויח בשנה 77 מיליון דולר

ג'וני דפ במקום השני ■ "פורבס": 10 השחקנים המרוויחים ביותר גרפו יחד 375 מיליון דולר בשנה

ליאונרדו דיקפריו ניצב בראש הדירוג השנתי של השחקנים ההוליוודיים המרוויחים ביותר של מגזין "פורבס", והכנסותיו ב-12 החודשים האחרונים נאמדות ב-77 מיליון דולר.

זוהי הפעם הראשונה שדיקפריו מעפיל למקום הראשון, הודות להצלחה של סרטיו, "התחלה" ו"שאטר איילנד". דיקפריו הדיח מהמקום הראשון את ג'וני דפ, שירד למקום השני עם הכנסות של 50 מיליון דולר מתפקידיו בסרט האחרון בסדרת "שודדי הקאריביים" ובסרט האנימציה "רנגו".

במקום השלישי נמצא אדם סנדלר, שהכנסותיו ב-12 החודשים האחרונים נאמדות ב-40 מיליון דולר. המבקרים אינם נוהגים בו בעדינות יתירה, אבל סנדלר ממשיך לרשום ביצועים יפים בקופות הכרטיסים. הכנסות סרטו האחרון, "לזרום עם זה", ברחבי העולם הגיעו ל-214 מיליון דולר, למרות הביקורות החריפות.

במקום הרביעי ניצב וויל סמית, שהכנסותיו ב-12 החודשים האחרונים נאמדות ב-36 מיליון דולר. על-פי הדיווחים, הוא קיבל מקדמה נאה לאחר שחתם על הסרט השלישי בסדרת "גברים בשחור", שייצא לאקרנים בחודש מאי 2012.

טום הנקס זכה במקום החמישי, עם הכנסות של 35 מיליון דולר, בעיקר הודות להצלחת "צעצוע של סיפור 3" מתוצרת פיקסאר, שבו שימש קולו של הנקס כקולו של וודי.

המקום השישי הוענק לבן סטילר, שהכנסותיו הגיעו ל-34 מיליון דולר. רוברט דאוני ג'וניור נמצא במקום השביעי עם 31 מיליון דולר, ומארק וולברג במקום השמיני עם 28 מיליון דולר. טים אלן תופס את המקום השישי עם 22 מיליון דולר, בעיקר הודות להצלחת "צעצוע של סיפור 3", שבו משמש קולו של אלן כקולו של באס לייטייר.

במקום העשירי ניצב טום קרוז, גם כן עם 22 מיליון דולר. ייתכן שכוכבו הדועך הוא החלק המעניין ביותר ברשימה. לא מזמן היה קרוז יכול לדרוש יותר מ-22 מיליון דולר עבור כל סרט שבו הוא כיכב.

אם יש עדיין צורך בהוכחה שהוליווד היא עולם של גברים, הרי שהכנסותיו של קרוז היו מעמידות אותו במקום החמישי ברשימת השחקניות המרוויחות ביותר באותה התקופה - בין ריס וויתרספון (28 מיליון דולר) וג'וליה רוברטס (20 מיליון דולר).

בתקופה שבין מאי 2010 למאי 2011 נאמד סך הכנסותיהם של 10 השחקנים המרוויחים ביותר ב-375 מיליון דולר.

השחקנים המרוויחים ביותר / צלם: רויטרס
 השחקנים המרוויחים ביותר / צלם: רויטרס