חשמלית בליסינג: אלבר תשווק מאות מכוניות של בטר פלייס

עפ"י ההסכם הראשון שחתמה בטר פלייס עם חברת ליסינג, לקוחות אלבר יוכלו לבחור במכונית חשמלית ויתקשרו עם בטר פלייס לקבלת שירותי ניידות

פריצת דרך ראשונה של בטר פלייס בדרך לשיווק המכונית החשמלית לשוק המוסדי. חברת הליסינג אלבר וחברת בטר פלייס חתמו היום (א') על הסכם לשיווק מכוניות חשמליות ללקוחות אלבר.

ההסכם נחתם בתום משא ומתן ממושך, שבמהלכו הוסכם כי החברה תרכוש מבטר פלייס מאות מכוניות חשמליות מסוג רנו פלואנס .Z.E במהלך 2012. יצוין כי היקף של מאות יחידות אינו נחשב גדול בענף הליסינג ובמיוחד לא לחברה כמו אלבר, שנחשבת לאחת הגדולות בענף. עם זאת, מדובר ככל הנראה במסגרת ראשונית וניסיונית.

חברת אלבר הודיעה כי תחל בחודשים הקרובים בשיווק המכונית החשמלית לחברות וללקוחות פרטיים, לקראת המועד בו צפויות המכוניות החשמליות הראשונות להגיע ארצה. בענף מעריכים כי רוב המכוניות ישווקו לציים, שכבר הזמינו אותן מראש במסגרת הסכמים עקרוניים, שנחתמו מול בטר פלייס בשנתיים האחרונות. בענף מעריכים כי ההסכם התאפשר לאחר שבטר פלייס העמידה לאלבר ערבויות ו/או הסכמי רכישה חוזרת לכלי רכב החשמליים, שיאפשרו להבטיח את שמירת הערך שלהם כמשומשים. מדובר בערבויות בהיקף עשרות מיליוני שקלים.

על פי ההסכם המתגבש, לקוח ליסינג שיבחר במכונית החשמלית, יתקשר בהסכם עם אלבר לרכישת שירותי ליסינג תפעולי למכונית מסוג רנו פלואנס Z.E., ובמקביל בהסכם נוסף עם חברת בטר פלייס לקבלת המעטפת השירותית שלה.

גם מנויי הליסינג ירכשו "מכסת ק"מ שנתית" במחיר חודשי קבוע וידוע מראש, ויקבלו במקביל עמדת טעינה ביתית, גישה חופשית ובלתי מוגבלת לעמדות טעינה ציבוריות, החלפת סוללות ללא הגבלה, מערכת תמיכה און-ליין לנהג ברכב ומוקד שירות לקוחות.