שבוע רביעי ברציפות: אורנג' הוא המותג המושקע ביותר השבוע

המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד

אורנג' ממשיכה לחרוך את המסך ולהוביל שבוע רביעי ברציפות את טבלת המותגים המושקעים בפרסום עם ORANGE MARKET PLACE, זירת המסחר הדיגיטלית שלה.

השבוע מציעה ענקית הסלולר הכתומה באמצעות פרסום JWT שוברי הנחה לקניות ב-MANGO ו-GAP והופכת להיות המפעיל הסלולרי הבולט שנכנס לתחום הקופונים. גרופון, מאחורייך.

החידוש המרענן הוא כניסתה של סלקום לחמישייה המובילה, מה שמעיד על התחממות הגזרה הסלולרית אחרי דיאטה פרסומית ארוכה. בניגוד לפרטנר המתמקדת בקמפיין מכירות להגדלת שורת הרווח, בוחרת סלקום להתמקד באמצעות מקאן-אריקסון בקמפיין המקדם קשר עם הקהל הצעיר.

כבר מזמן סימנה סלקום את תחום התוכן והמדיה, ולראיה הסדרות האינטרנטיות "קן הקוקיה" ו"מגודלים". הפעם החברה מפיקה עונה שניה לפרויקט הדוקומנטרי "אהבה ראשונה", המציג כ-150 סיפורי אהבה של צעירים בגילאים 15-21. הפרויקט יוצג באתר האינטרנט של החברה וגם באמצעות אפליקציות חינמיות לסמארטפונים.

חברת תקשורת נוספת הממשיכה לתפוס מקום של כבוד בחמישייה המובילה היא בזק. בזק היא אולי אינה אחת מ-10 המפרסמות הגדולות בישראל, אבל אין ספק כי החברה יודעת להפגין עוצמות פרסום בכל קמפיין שהיא עושה.

אחרי שהבטיחו לנו בבזק טיסה לרכבת ההרים ה-BLACK COBRA וטיול בארה"ב, וטיסה במטוס קרב אמיתי ובחוויה בפריז, עולים השבוע בבזק מדרגה ושולחים אותנו היישר לחלל החיצון, והכול על מנת להמחיש את מהירות הגלישה באינטרנט במאה מגה ברשת ה-NGN.

במקומות החמישי והשישי השבוע ברשימת המותגים המושקעים נמצאים מזגני טורנדו ואלקטרה. אין ספק כי טורנדו הוא המנצח הגדול של הפרסום בקטגוריית המזגנים בקיץ זה. החברה שומרת באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי על נוכחות מדיה גבוהה ורצופה במשך שבועות רבים ואף מצליחה לשעשע לא מעט בפרסומות הטלוויזיה שלה.

המותגים המושקעים

1. אורנג' - 2,223,013 שקל - באמצעות JWT

2. בזק - 1,656,155 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. סופר-פארם - 1,613,767 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. סלקום - 1,605,876 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. מזגני טורנדו - 1,418,665 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 29/7/2011-4/8/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.