ערוץ 8 של הוט השיק אתר אינטרנט לצפייה בתכני הערוץ

האתר יאפשר יצירת לוחות שידורים מותאמים לכל צופה ואף ישמש כרשת חברתית פנימית בין הגולשים, יכלול VOD עם שידורים מהארכיון ויאפשר ליוצרים להגיש הצעות לסרטים דוקומנטריים

ערוץ 8 של הוט משיק אתר אינטרנט חדשני שיאפשר צפייה בתכני הערוץ, יצירת לוחות שידורים מותאמים לכל צופה ואף ישמש כרשת חברתית פנימית בין הגולשים, שיוכלו להתכתב זה עם זה, לשוחח פנים אל פנים בוידיאו צ'ט, להציג תמונות ועוד.

באמצעות כפתור ה"פלייליסט" יוכל הגולש לגרור את התוכניות האהובות עליו לתוך רשימה אחת, לתת לה שם וליצור לוח שידורים אישי שיישמר בזיכרון האתר שלו. גולשים אחרים יוכלו לצפות בלוח השידורים האישי, באישור יוצר הפלייליסט.

חידוש נוסף הוא ממשק VOD שמתחבר לארכיון התוכניות בערוץ, ודרכו ניתן לצפות מיידית בסרטים, בתוכניות, בסדרות ובספיישלים שכבר שודרו. האתר מאפשר להתעדכן בלוחות השידורים של הערוץ, בסרטי המקור השונים ובכתבות הרבות המופיעות בבלוג.

כמו כן, האתר יאפשר ליוצרים להגיש הצעות להפקת סרטים דוקומנטריים. אם ייבחרו, ההצעה שלהם תופק לסרט מלא.

האתר בנוי על טכנולוגיית פלאש וכבר עתה תומך בגלישה באמצעות גוגל TV ומחשבים נישאים. בתוך מספר ימים האתר יוצע לציבור הגולשים גם בטכנולוגיית HTML5 ויאפשר גלישה גם דרך טאבלטים ומכשירים סלולריים.

שירה רוזנשטיין, מנהלת חטיבת הניו-מדיה של קבוצת RGE, מסרה כי "השקת האתר החדשני מהווה נדבך נוסף בפעילות הניו-מדיה של ערוצי הקבוצה. אנו גאים לתת לצופי הערוץ חוויית צפייה משלימה לתוכן האיכותי שבערוץ 8, ואנו מבטיחים להמשיך ולחדש במסגרת הדיגיטל של כלל הערוצים במסגרת פלטפורמות משלימות לחוויית הצפייה במסך".