החללית המריאה: בזק בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות

הפרסומת של בזק לרשת ה-NGN, בכיכובו של גידי גוב, עולה לפסגת טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת, שבה נראה גידי גוב רגע לפני המראה לחלל, עלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

הפרסומת רושמת שיעורי אהדה שגבוהים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד כעת על 24.2%. גם שיעורי הזכירה שלה גבוהים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

חברות הכבלים והלוויין חולקות את המקום השני בזכורות והאהובות, כל אחת במדד אחר. במקום השני בדירוג האהובות נמצאת הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו. מדובר בהמשך לקמפיין הקודם שבו הופיע גם "אבי הטחול" מהסדרה "הבורר" - קמפיין שכבר היה בפסגת המדד.

במקום השני בדירוג הזכורות נמצא הגל השני של קמפיין yes בכיכובה של קרן פלס. הפעם היא מצטרפת למאפיונר רוסי לצפייה משותפת בטלוויזיה.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הקמפיין של ביתילי באמצעות יהושע TBWA נכנס השבוע למקום גבוה במדד הפרסומות על אף השקעה נמוכה יחסית. הפרסומת, בכיכובה של מיה דגן, זוכה לאהדה דווקא בקרב קהל המבוגרים בני 55 ומעלה לעומת הצעירים, ובקרב גברים יותר מאשר נשים.

הקמפיין של הבנק הבינלאומי, שלא שודר מזה מספר שבועות, מצליח להישאר במדד הזכורות, ואף מדורג במקום השלישי במדד האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ירד משמעותית לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 237 (בהשוואה ל-258 בשבוע שעבר). בנוסף, גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע דומה לשבוע שעבר, ועומד על כ-34 מיליון דולר (לעומת כ-34 מיליון דולר בשבוע שעבר).

גידי גוב קמפיין בזק / צלם: שוקה כהן
 גידי גוב קמפיין בזק / צלם: שוקה כהן

דירוג הזכורות והאהובות יולי 2011
 דירוג הזכורות והאהובות יולי 2011