אורנג' השיקה הטאבלט של מוטורולה; המחיר - 3,920 שקל

קצת לפני השקתו של הגלקסי טאב מבית סמסונג, החלה אורנג' למכור את הטאבלט של מוטורולה - Xoom (זום) ■ הזום כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 3.1

שוק הטאבלטים ממשיך להתחמם בישראל, קצת לפני השקתו של הגלקסי טאב מבית סמסונג, החלה אורנג' למכור את הטאבלט של מוטורולה - Xoom (מבטאים זום).

הזום מושק באורנג' בגרסה הכוללת חיבור סלולרי, התקן אינטרנט אלחוטי פנימי ונפח זיכרון של 32 ג'יגה (בנוסף לאופציה לכרטיס הרחבה). המחיר עבור המוצר עומד על 3,920 שקל (או 109 שקל ב-36 תשלומים). אורנג' מציעה החזר של 50 שקל לחודש ברכישת חבילת גלישה ללא הגבלה בעלות של 150 שקל.

רשת ביג בוקס מציעה את הזום בגרסת אינטרנט אלחוטי בלבד עם 32 ג'יגה זיכרון בעלות של 2,600 שקל. מדובר בהפרש העומד על 1,320 שקל לעומת הגרסה שבאורנג', כאשר עדיין ניתן לבצע גלישה בכל מקום עם הזום, כאשר מתחברים לסמארטפון המאפשר גלישה בחיבור אלחוטי עם מכשירים אחרים.

לשם השוואה מחירו של האייפד 2 ברשת iDigital בגרסה דומה מבחינת המפרט הטכני עומדת על 3,300 שקל עם חיבור סלולרי. גרסת האייפד 2 הכוללת רק חיבור אינטרנט אלחוטי עומדת על 2,700 שקל.

הזום כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 3.1, מסך בגודל 10.1 אינץ', מצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל וצילום וידיאו ב-HD. דפדפן האינטרנט כולל כאן תמיכה באדובי פלאש ויש כאן גם מצלמה קדמית עם חיישן 2 מגה פיקסל לביצוע שיחות וידיאו באמצעות תוכנת המסרים המיידים גוגל טוק.