עידו קריב, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, עובר לגליקמן

באחרונה פרש מיהושע TBWA גם המשנה למנכ"ל, ניסים מויאל ■ רמי יהושע בתגובה: "אנו עובדים על רה-ארגון. בתקופה הקרובה נודיע על שורת מינויים ובהם לראשונה מינוי מנכ"ל"

בכיר נוסף עוזב את משרד הפרסום יהושע TBWA: ל"גלובס" נודע, כי סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, עידו קריב, פורש מתפקידו. כמו כן נודע, כי קריב יתמנה לתפקיד מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב והוא צפוי להתחיל בתפקיד לקראת החגים.

עידו קריב מונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב ביהושע TBWA לאחר שהסמנכ"ל הקודם, איתי הרמן, פרש באמצע 2009. ביהושע קיבלו החלטה שלא להביא בכיר מחוץ למשרד ולקדם את עידו קריב ושחר פילר.

עזיבתו של קריב מצטרפת לפרישתו של בכיר אחר מיהושע - ניסים מויאל -ששימש עד לאחרונה בתפקיד משנה למנכ"ל. מויאל נחשב לאחד הנכסים של המשרד, חלק מההנהלה הצעירה ושותף ברווחים.

רמי יהושע, מבעלי יהושע TBWA, אמר בתגובה כי הוא מאחל לקריב בהצלחה. לדבריו "בחודשים האחרונים אנחנו עובדים על תוכנית מקיפה לשינוי ורה-ארגון במשרד. אנחנו צפויים להודיע בתקופה הקרובה על שורה של מינויים חדשים ובתוכם שינוי משמעותי של מינוי מנכ"ל".

בגליקמן-נטלר-סמסונוב, שאליו מצטרף קריב, בירכו על המינוי: "קריב הוא אחד מהיכולות הקריאטיביים החזקים בשוק ואין ספק שהצטרפותו תסייע לנו במהלך הגדילה והצמיחה שאנחנו חווים בחודשים האחרונים בעקבות קבלת התקציבים החדשים"- כך אומר היום בתגובה יגאל שמיר, סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף בגליקמן-נטלר-סמסונוב.

כזכור, בחודשים האחרונים זכה משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב בשני תקציבים גדולים: תקציב הפרסום של פסגות ותקציב הפרסום של 012 סמייל.

צירופו של מנהל קריאייטיב שישמש כדרג נוסף מתחת ליגאל שמיר הוא כנראה פועל יוצא של הגידול במשרד המחייב אותו להיערכות מחודשת.