קומסקור: עוד שיא לפייסבוק וטוויטר במספר המבקרים ביולי

חברת המחקר קומסקור: מספר המבקרים בפייסבוק הגיע ל-162 מיליון ביולי, לעומת 160.8 מיליון ביוני ■ בטוויטר ביקרו ביולי 32.8 מיליון גולשים ייחודיים, לעומת 30.6 מיליון ביוני

חברת מחקר השווקים קומסקור - המתמקדת בעולם האינטרנט - פירסמה את נתוני תנועת הגולשים ביולי. על-פי הדיווח של החברה, שפורסם בבלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ', פייסבוק וטוויטר רשמו מספרי שיא של מבקרים ייחודיים בחודש.

מספר המבקרים בפייסבוק הגיע ל-162 מיליון, לעומת 160.8 מיליון ביוני ו-157.2 מיליון במאי. בטוויטר הגיע מספר המבקרים הייחודיים ביולי ל-32.8 מיליון, לעומת 30.6 מיליון ביוני ו-27 מיליון במאי.

הגידול התדיר בתנועת הגולשים בטוויטר מהותי לחברה, שמפצלת את התנועה באתרה בין לקוחותיה הישירים ובין לקוחות צד-שלישי, המשמשים לגישה אל הרשת.

כמו כן, בחודש האחרון השלימה טוויטר את המעבר מממשק הרשת הישן שלה אל ממשק חדש ושופע אפליקציות מבוססות רשת.

הרשת החברתית לינקדאין - שזינוק בתנועת הגולשים באתרה נרשם לאחר שהנפיקה את מניותיה לציבור ביוני - רשמה ביולי ירידה קלה במספר המבקרים הייחודיים בה, ל-32.5 מיליון לעומת 33.9 מיליון ביוני.

מייספייס המשיכה לאבד גולשים; כאשר מספר המבקרים הייחודיים באתרה ביולי הגיע ל-32.8 מיליון, לעומת 33 מיליון ביוני.

נראה, כי פייסבוק וטוויטר אינן צומחות זו על חשבון זו, אלא זו לצד זו. ואולם עם כניסתה של הרשת החברתית החדשה של גוגל לזירה, גוגל פלוס, יש להביא בחשבון גם שינויים עתידיים בתנועת הגולשים ברשתות החברתיות.