כן, הוא לא יכול לבד: אובמה התייעץ עם באפט על מצב הכלכלה

נשיא ארה"ב נועד עם איל ההשקעות, והתייעץ עימו בדבר הפתרונות האפשריים להאצת הכלכלה האמריקנית ויצירת מקומות עבודה נוספים ■ אובמה נועד גם עם מנכ"ל פורד בדבר מצב כלכלת ארה"ב

נשיא ארה"ב ברק אובמה נערך לנאומו בספטמבר, אשר יתקיים לאחר יום הלייבור - נאום בו צפוי אובמה להתייחס לכלכלת ארה"ב, הסובלת מהאטה משמעותית. לקראת נאום, שוחח אובמה עם איל ההשקעות וורן באפט, על הפתרונות האפשריים להאצת הכלכלה האמריקנית וליצירת מקומות עבודה נוספים בארה"ב.

"הנשיא ומר באפט שוחחו על התחזיות הכוללות לכלכלת ארה"ב, וההשלכות של הטלטלות האחרונות שראינו בשווקים בחודשים האחרונים", אמר ג'וש ארנסט (Josh Earnest), דובר הממשל. "הם שוחחו מעט על צעדים אפשריים שניתן לנקוט כדי לעודד השקעות ולהאיץ את הצמיחה, וגם על מספר צעדים שנועדו לטפל במצב הפיסקלי בארה"ב בטווח הארוך".

אובמה התקשר אתמול לאיל ההשקעות באפט, העומד בראש התאגיד ברקשייר הת'הוואי . בנוסף, שוחח אובמה גם עם מנכ"ל פורד אלן מולאלי (Alan Mulally), על ההתפתחויות האחרונות בתעשיית הרכב והשלכותיה על הכלכלה.

אובמה מתכנן לשאת את נאומו לאחר חופשת יום הלייבר, ב-5 לספטמבר. אנליסטים צופים כי אובמה יכריז על צעדים לצמצום נוסף של הגירעון התקציבי, כמו גם להרחבת מסגרת התקציב במטרה להשיק פרוייקטים לעידוד התעסוקה בארה"ב.