מפגיני האוהלים: "הציבור לא התעייף והמחאה לא נחלשת"

(עדכון) - סתיו שפיר בראיון בגל"צ: "למרות כל הכוחות שפועלים נגדנו, זה השבוע השישי ברציפות שאנו יוצאים לרחובות" ■ רגב קונטס: "טבעי שיהיו רגעים חלשים יותר"

"אנחנו לא מאוכזבים מכמות האנשים שהיו בהפגנה אתמול", כך טוענת הבוקר (א') סתיו שפיר, ממנהיגי מחאת האוהלים בראיון בגל"צ. השאלה עלתה לאור הנוכחות הדלה יחסית של המפגינים אמש ברחובות ישראל, כש"רק" 30 אלף אנשים הפגינו ברחבי הארץ, מהם 15 אלף בת"א - מספרים נמוכים יותר ממה שראינו בשבועות האחרונים ובשיא הפגנת ה-300 אלף.

לדברי שפיר, "למרות כל הכוחות שפועלים נגדנו, האנשים ממשיכים להיאבק ולצאת לדרוש צדק חברתי. זה השבוע השישי ברציפות שאנחנו יוצאים לרחובות - ואנחנו נמשיך להילחם ולהיאבק נגד יוקר המחיה בישראל".

שפיר נשאלה מה הסיבה לדעתה לכמות האנשים הקטנה ביחס לציפיות אתמול, והשיבה כי "לא מדובר בעייפות, ואנחנו (הנהגת המחאה) לא מאוכזבים. מה שכן, ייתכן והציבור מאוכזב ומיואש מהממשלה שפשוט לא מתייחסת לציבור ולעם שלה".

לגבי "הפגנת המיליון" שצפויה להתקיים במוצאי השבת הקרובה, שפיר טוענת כי "זה לא שאלה אם מנהיגי המחאה יצליחו או לא יצליחו להוציא יותר אנשים לרחוב - אנחנו פשוט חייבים לעשות את זה. אנחנו חייבים להמשיך להילחם ולהיאבק על החיים והעתיד שלנו", לדבריה.

גם רגב קונטס, ממנהיגי מחאת האוהלים ברוטשילד, טען בראיון לגל"צ כי המחאה לא נחלשת: "היא ממש לא נחלשת והציבור לא התעייף. אנחנו הקמנו 10 אוהלים לפני חודש וחצי ולא קיווינו שאיש יגיע. אנחנו מופתעים לטובה. מחאה, טבעי שיהיו בה רגעים יותר חלשים במיוחד עם כל מה שקורה בדרום. אנו מקווים ליציאה המונית של אנשים לרחובות בסוף השבוע, של כל האנשים שיקר להם ושאין להם אפשרות לחיות במדינה הזו אלא בצורה של הישרדות, לעגל פינות ולקחת מההורים".