סמי סגול עובר לפנטהאוז ב-100 מיליון שקל בת"א

היזם הרשי פרידמן ל"גלובס": "קיבלנו את המחיר שביקשנו" ■ פרידמן סירב לנקוב בשם, אך בדיקה העלתה שהרוכש הוא בעלי כתר פלסטיק סמי סגול

העם רוצה דיור במחיר סביר, אך נראה כי בשקט בשקט, האלפיון העליון ממשיך לחגוג. ל"גלובס" נודע כי מלך הפלסטיק, איש העסקים סמי סגול, יו"ר ובעלי קבוצת כתר, רכש לאחרונה את הפנטהאוז במגדל היוקרה בארי נהרדעא בתל אביב, שעמד למכירה בשנים האחרונות במחיר מבוקש של 100 מיליון שקל, אחת הדירות היקרות ביותר בישראל.

בשיחה שקיים היום (ג') "גלובס" עם המשקיע היהודי-קנדי הרשי פרידמן, בעל השליטה בחברת הנדל"ן אזורים, והיזם של פרויקט בארי נהרדעא (דרך חברה פרטית), אמר פרידמן כי לפני חודשיים נמכר הפנטהאוז במגדל לזוג ישראלי. הוא סירב לנקוב בשם הזוג ובסכום ששולם, אך לשאלת "גלובס", השיב פרידמן כי "מכרנו את הפנטהאוז במחיר שביקשנו".

יצוין כי מכיוון שהעסקה נחתמה בתקופה האחרונה, סכום העסקה טרם פורסם במאגר המידע של רשות המסים. עם זאת, מנתוני לשכת רישום המקרקעין של תל אביב, עולה כי סמי וטובה סגול רכשו את יחידת הדיור בקומה ה-31 והאחרונה של המגדל, שאגב הייתה מיועדת בתחילה לפרידמן עצמו, שממשיך להתגורר במונטריאול, קנדה.

המדובר בפנטהאוז החולש על 1,000 מ"ר, או דונם, שהוצע למכירה ב-100 אלף שקל למ"ר. משתווים לו רק נכסים אולטרה-יוקרתיים, כגון הפנטהאוז של איש העסקים אייל עופר בפרויקט הרברט סמואל, על חוף הים של תל אביב, שמוערך בכ-115 מיליון שקל.

סגול מצטרף לשורה של אנשי עסקים ובכירים במשק הישראלי שרכשו דירה בבארי נהרדעא, חלקם כבר מתגוררים בבניין: אשת ההייטק (ואחותו של איש הנדל"ן חיים כצמן), דליה פרשקר, שמכרה את החברה שהקימה באחד האקזיטים הגדולים שידעה ישראל; צדיק בינו, בעל השליטה בבנק הבינלאומי; גבי רוטר מקסטרו, ערי סטימצקי, דני גילרמן, האדריכל משה צור, רו"ח גד סומך, ועוד. דיירים נוספים במגדל היוקרתי: עומר דנקנר, בנו של איש העסקים נוחי דנקנר, שרכש לפני כשנה דירת 3 חדרים בקומה ה-12 של הפרויקט ב-5.52 מיליון שקל, לפי נתוני רשות המסים ולשכת המקרקעין. גם אחותו, רונה דנקנר, רכשה זה לא מכבר דירה - בקומה ה-16.

מלשכתו של סמי סגול לא נתקבלה תגובה עד כה.