מינוי חדש ב"מעריב": חנן גרינברג ימונה לפרשן הצבאי

גרינברג, הכתב הצבאי של ynet ב-8 שנים האחרונות, יפרסם מדור צבאי שבועי במהדורת סוף השבוע של "מעריב" וישמש כפרשן הצבאי של העיתון היומי ושל אתר nrg

מינוי חדש ב"מעריב": חנן גרינברג, הכתב הצבאי של ynet ב-8 שנים האחרונות, ימונה לפרשן הצבאי של העיתון. גרינברג יפרסם מדור צבאי שבועי במהדורת סוף השבוע של "מעריב" וישמש כפרשן הצבאי של העיתון היומי ושל אתר nrg.

גרינברג הודיע לפני כשבועיים לעורך ynet, יון פדר, על התפטרותו מהאתר החדשות מבית "ידיעות אחרונות" לאחר 10 שנים, מהן 8 שנים ככתב צבאי ושנתיים ככתב מונציפאלי.

בשלב זה צפוי גרינברג להישאר במערכת ynet עד סוף ספטמבר ולחפוף את הכתב הצבאי החדש של האתר, יואב זיתון, ששימש עד כה ככתב המונציפאלי והפלילי של ynet.

גרינברג הודיע על עזיבת ynet לפני יותר מחודש, בלי קשר ל"מעריב", מתוך כוונה לשנות כיוון ולהתמנות לסגן ראש אגף ההסברה במשרד הביטחון. התפנית בתכניותיו חלה עם מינויו של ניר חפץ לתפקיד העורך הראשי של "מעריב" לפני כשבועיים.

חפץ, שטיפח את גרינברג בתחילת הקריירה העיתונאית שלו ברשת המקומונים "ידיעות תקשורת", פנה לגרינברג והציע לו לקחת על עצמו את ראשות הדסק הצבאי בקבוצת "מעריב". גרינברג השיב בחיוב ויחל בעבודתו החדשה בתחילת אוקטובר, בשיתוף-פעולה עם הכתב הצבאי של "מעריב", אחיקם משה דוד.

גרינברג (33) פרסם ב-8 שנות עבודה באתר ynet ידיעות ופרשות רבות בתחום הצבאי. בין היתר חשף את המחדלים שהביאו למותו של צעיר במהלך גיבוש טיס, פרשת השימוש בכרטיס האשראי של הרמטכ"ל ופרשת ההתעללות הקשה בגדוד 74 של השריון. לפני כן שימש כתב במקומוני רשת "ידיעות תקשורת". את דרכו העיתונאית החל עוד טרם שירותו הצבאי בעיתוני נוער, בהם "ראש 1".

גרינברג מסר בתגובה: "אני מודע לגודל האחריות ולאתגר המקצועי העומד בפניי. אעשה הכול על מנת לבצע את התפקיד באופן מיטבי. אני מודה לעורך העיתון על האמון שנתן בי, ומשוכנע שיחד עם כל הצוות נוכל להביא את 'מעריב' להישגים עיתונאיים ראויים בתחום הצבאי-ביטחוני".