שכר של 21.5 מיליון ליש"ט נטו בשנה? למוריניו זה לא מספיק

אנז'י מחצ'לקה הרוסית, שכבר הפכה את סמואל אטו לכדורגלן המרוויח בעולם, רצתה להפוך את הפורטוגלי למנג'ר בעל המשכורת הגבוהה ביותר בענף; "המיוחד" ויתר על ההצעה

ז'וזה מוריניו דחה הצעה להצטרף לאנז'י מחצ'לקה הרוסית, בתמורה לשכר הגבוה אי פעם למנג'ר בכדורגל העולמי - 21.5 מיליון ליש"ט נטו לעונה, בחוזה לשנתיים. כך מדווח ה"מארקה". למרות שוויתר על הג'וב המפתה, ימשיך הפורטוגלי להיות המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם - 8.6 מיליון ליש"ט אותם הוא מרוויח בכל עונה בריאל מדריד.

מחצ'לקה עלתה לכותרות הקיץ אחרי שהחתימה את חלוץ אינטר, סמואל אטו, והפכה אותו לכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם: צפוי להשתכר כ-17.2 מיליון ליש"ט בעונה.

הבעלים של המועדון, האוליגרך סוליימאן קארימוב, מעוניין להפוך את אנז'י לקבוצת צמרת באירופה, ולשם כך הוא החל לשפוך עליה כספים רבים. קארימוב, שהונו האישי מוערך על-ידי "פורבס" ב-4.9 מיליארד ליש"ט, כבר הספיק להביא למועדון ממחוז דאגסטן שחקנים מוכרים דוגמת רוברטו קרלוס, דייגו טארדלי ויורי ז'ירקוב.

על-פי "הדיילי מייל", למרות סירובו של מוריניו, קארימוב לא אמר נואש על מינוי מאמן בכיר, והוא צפוי לנסות להביא לקבוצה את חוס הידינק ההולנדי, מאמנה הנוכחי של נבחרת טורקיה. לפי הפרסום, יציע קארימוב להידינק 66 מיליון ליש"ט נטו, בחוזה לשלוש שנים.