צפו בווידיאו: פרויקט אנימציה ישראלי ומרגש לציון 11 בספטמבר

פרויקט הווידיאו נוצר ע"י הפרסומאי ואיש הקריאייטיב גדעון עמיחי והסטארט-אפ הישראלי אניבום, והוא מעורר עניין ברחבי העולם

רשת האינטרנט מלאה במחוות מרגשות לציון 10 שנים לאירועי ה-11 בספטמבר 2001. בין שלל היישומים ואפליקציות ההנצחה (עליהם תוכלו לקרוא גם כאן) מצאנו גם פרויקט וידיאו ישראלי מרהיב, שנוצר על-ידי שיתוף-פעולה בין גדעון עמיחי, מנכ"ל שותף ומנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, והסטארט-אפ הישראלי אניבום הפועל בתחום האנימציה.

סרטון הווידיאו מאגד אנימטורים מסביב לעולם, בהם גם ישראלים, שיצרו סרטוני אנימציה יצירתיים אך קצרצרים באורך של 10 שניות. כל סרטון מציג את תחושותיו של היוצר לגבי הפיגוע במגדלי התאומים בארה"ב.

אמנים נוספים יכולים להצטרף לפרויקט, שעשוי להגיע גם לטלוויזיה ולפלטפורמות נוספות מלבד רשת האינטרנט. ההכנסות מכך (אם יהיו) ייתרמו לקרן ליתומי מגדלי התאומים.

צפו בפרויקט האנימציה הישראלי

הפרויקט הישראלי מוצג באתר Creativity, והוא הוגדר על-ידי האתר כ-Pick of the Day, לצד שני פרויקטים נוספים להנצחת האירוע. האחד הוא אפליקציית פייסבוק, המאפשרת למשתמשים להחליף את תמונת הפרופיל או להקדיש סטטוס להנצחה, ואילו השני הוא שיתוף-פעולה בין "ניו-יורק טיימס" ויו-טיוב, המאפשר לכל אחד לצלם את עצמו עונה על שאלה אחת מסדרת שאלות קבועות ולהעלות ליו-טיוב.

צפו בשיתוף-הפעולה בין יו-טיוב ו"ניו-יורק טיימס"