הוט - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - רשת הריהוט קיקה עם כ-2 מיליון שקל

‎לאחר אינספור כתבות ואף התבטאויות מצד מנכ"ל הוט על איכות השירות טעונת השיפור, מציגה השבוע חברת הכבלים את הרפורמה שערכה בכל תחום שירות הלקוחות, ונכנסת אל המקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים בפרסום.

הפעם מגייסים בהוט את רמי הויכברגר, כוכב הדרמה "ילדי ראש הממשלה" ששודרה במאי האחרון. הויכברגר, בתפקיד ראש הממשלה, מביא את בשורת השלום - סליחה, שירות הלקוחות - ובא לציון גואל.

‏‏יש לומר לזכות הוט כי הקריאייטיב שלה בשנתיים האחרונות עבר גם הוא רפורמה, והחברה מציגה רמה גבוהה של רעיונאות וביצוע באמצעות באומן-בר-ריבנאי, תוך כדי שהיא בולטת לטובה בקטגוריה שבה היא פועלת.

‏השבוע מקומו של הצדק החברתי פינה לרגע מקום להסתערות על חנות קיקה החדשה שנפתחה בנתניה. קיקה היא כאמור התשובה האוסטרית לאיקאה השבדית, ויחסי הציבור שקיבלה הרשת עם תחילת פעילותה מרשימים בכל קנה-מידה.

קיקה נכנסת השבוע למקום השני באמצעות משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי, המטפל בנוסף ברולטיים, סינימה סיטי, נייק ועוד. הסלוגן של קיקה הוא: "כל האפשרויות לעיצוב הבית", ועם מבחר של 5,000 פריטים, נראה שהם יודעים על מה הם מדברים.

‏נחזור שוב לצדק החברתי, המעצב באחרונה את האגנ'דה התקשורתית והפרסומית במדינה. ניכר בבירור כי הרשתות מגה בול ושופרסל, הממוקמות במקום השלישי והרביעי השבוע, מפנימות בבירור את המסר, כפי שבא לידי ביטוי בפרסומות שלהן השבוע לקראת החגים.

מגה בול אף מגדילה לעשות באמצעות מקאן-אריקסון ורותמת את המחאה החברתית לטובתה, בכך שהיא מציגה אזרחים שאינם מסוגלים לגמור את החודש ומציעה באמצעותם את הסל המסובסד.

שופרסל, מנגד, מציגה פרסומת מוקפדת שצולמה באולפן ונותנת משמעות חדשה להורדת מחירים, על-ידי עשרות ניצבים הגוזרים בלהט מדבקות מחירים של יותר מ-1,000 מוצרים. ‏‏

המותגים המושקעים ‏

1. הוט - 2,279,412 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

‏2. קיקה - 2,004,593 שקל - באמצעות פוקס-גורן-גלעדי

‏3. מגה בול - 1,571,216 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

‏4. שופרסל - 1,466,024 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

‏5. פורד - 1,438,592 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 2-8/9/2011

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.