"יש היום מחירים מאוד מאוד נוחים להשקעה בשווקים"

עידן אזולאי, מנכ"ל קרנות הנאמנות של בית ההשקעות אפסילון: "צריך קצת סבלנות, העולם לא קורס. הטריגר שיגיע הוא זה שאתה לא יכול לצפות אותו, כמו תמיד"

העצבנות בשווקים, בעולם וגם בארץ, נמשכת. מדד המעו"ף פתח את היום בעליות חדות שהגיעו עד ל-2% אולם מהר מאוד עבר לירידות, במקביל לחולשה הנמשכת בבורסות אירופה. גם המסחר בוול סטריט צפוי להפתח בירידות.

הפסימיות בקרב משקיעים מקצוענים ופרטיים מגיעה לשיאים של השנתיים האחרונות (ביחד עם "מדד הפחד") ושאלת מיליון הדולר היא, כמובן, לאן השווקים הולכים מכאן.

בשיחה עם "גלובס" אומר עידן אזולאי, מנכ"ל קרנות הנאמנות של בית ההשקעות אפסילון, כי "אם אני מנסה לנתח את המצב מבחינה כלכלית טהורה, יש כאן מחירים מאוד מאוד מאוד אטרקטיביים. אני לא יודע מתי תהיה נקודת התפנית, אני מתכוון גם למניות וגם לאג"ח קונצרני. מניות בנקים ורבות מהסדרות באג"ח הקונצרני נסחרות במחירים מאוד מאוד אטרקטיביים. צריך קצת סבלנות, העולם לא קורס".

- אבל צריך טריגר שיביא לשינוי במגמה, משהו שישפר את האווירה בשווקים.

"הטריגר שיגיע הוא זה שאתה לא יכול לצפות אותו, כמו תמיד. אם תוכנית אובמה תאושר יהיה כאן שינוי מסויים. זו לא רק הדפסת כסף אלא תוכנית פיסקאלית. אני מאמין שהיא כן תאושר כי יש מענה גם לדרישות של הרפובליקנים. יש כאן תחילת מהלך של טיפול גם במדיניות הפיסקאלית".

"אני לא יודע היכן יהיה מדד המעו"ף בסוף 2011 או עוד שנה מהיום. זה יכול להימשך גם עוד חצי שנה אבל אין ספק שהמחירים היום מאוד נוחים".

- יש מניות או סקטורים מסויימים שאתם אוהבים?

"בזק , מניות הגז הטבעי, חלק ממניות הנדל"ן כמו גזית גלוב או אלוני חץ, בנקים".

- בקיצור, השוק מוצף בהזדמנויות?

"נכון. יפה אמרת".