הטיפ היומי: מניית מדיה עם פוטנציאל זינוק של 74%

מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל ממליצה על מניית כייבלויז'ן סיסטמס בהמלצת "משקל יתר" במחיר יעד של 31 דולר למניה

כייבלויז'ן סיסטמס היא אחת מקבוצות המדיה והטלקום הגדולות בארה"ב. החברה מספקת למנוייה שירותי טלוויזיה דיגיטלית, טלפוניה ואינטרנט מהיר, וכמו כן היא מפעילה תחנות טלוויזיה מקומיות, אולמות קולנוע ומוציאה לאור עיתונים מקומיים. כייבלויז'ן פועלת במטרופולין ניו-יורק ומספקת שירותי כבלים במדינות מונטנה, וויומינג, קולורדו ויוטה.

מניית CVC פיגרה אחר השוק והסקטור שלה מאז שביצעה בסוף יוני ספין-אוף לחטיבת הטלוויזיה שלה AMC. החברה עומדת אמנם בפני אתגרים כגון תחרות מצד חברת ורייזון והשפעת הוריקן איירין, אך אלו יותר ממגולמים לדעתנו בתמחור הנוכחי של המניה (מכפיל FCF של 5.7 ל-2012), זאת בהתחשב ביכולותיה התפעוליות החזקות ובהחזר ההון האגרסיבי החזוי.

בעוד שמינוף החברה משמעותי (מכפיל חוב נטו ל-EBITDA של 4.2 ל-2011), הסיכון שנלווה לו מתון לדעתנו. עם לוח סילוקין ארוך מאוד וקו אשראי מתגלגל (Revolver) של 1.4 מיליארד דולר, ל-CVC יש להערכתנו מספיק מזומנים בכדי לספק למשקיעיה החזר הון משמעותי, ללא צורך במימון מחדש עד 2013. תשואת דיבידנד של כ-3.6% יחד עם המשך רכישת מניות עצמית, תדחוף את החזר ההון ב-18 חודשים הקרובים לכ-1.4 מיליארד דולר (כ-30% משווי השוק הנוכחי של החברה). CVC זולה לדעתנו באופן משמעותי, בהתחשב ביציבות הבסיסית של עסקיה ובמחיר הנוכחי הפכנו לרוכשים אגרסיביים של מניותיה. ההמלצה שלנו על עלCVC היא "משקל יתר" במחיר יעד של 31 דולר, הגבוה בכ-74% מהמחיר הנוכחי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, ברקליס קפיטל