דיווח: גורם אנונימי במגעים לרכישת השליטה בחברת יאהו

ה"וול סטריט ג'ורנל": גורם אשר עדיין לא מזוהה נמצא במגעים לרכישת השליטה ביאהו ■ אחד מהגופים הרוכשים הפוטנציאליים היא קרן פריווט אקוויטי, על פי הדיווח

גורם או גורמים אשר עדיין אינם מזוהים נמצאים במגעים לרכישת השליטה ביאהו - כולה או חלקה - כך דווח הערב (ה') ב"וול סטריט ג'ורנל", תוך שהוא מציין מקורות אנונימיים בדיווחו.

אחד מהגופים הרוכשים הפוטנציאליים, על פי הדיווח, היא קרן פריווט אקוויטי אשר פנתה לדירקטוריון יאהו באשר לעסקה, כך לפי הדיווח - אשר מוביל לזינוק במנייתה במהלך המסחר בוול סטריט, היום.

ענקית הטכנולוגיה מרכזת עניין רב בימים האחרונים, לאחר שפיטרה את מנכ"לית החברה היוצאת, קרול בארטס, אשר פוטרה בשיחת טלפון וטענה כי "דירקטוריון יאהו דפק אותי". בסוף השבוע נודע כי יו"ר הדירקטוריון, רוי בוסטוק, שפיטר את בארטס בשבוע שעבר, עלול לאבד גם הוא את כיסאו.

על רקע הטלטלות האחרונות במניית החברה וחילופי הגברי בקרב בכיריה, מתפרסמים באחרונה שלל דיווחים על רכישות אפשריות של יאהו על ידי גורמים כאלה ואחרים. הדיווח האחרון גרס כי מייסד ומנכ"ל החברה לשעבר, ג'רי יאנג, מנסה להשתלט עליה שוב ולרכוש אותה.

יאנג ייסד את חברת יאהו ב-1995 יחד עם דייוויד פיילו, ומונה לתפקיד המנכ"ל ביוני 2007 - אותו עזב בנובמבר 2008, לאחר צניחה במניית החברה, ברקע פיטורים של 1,500 עובדיה וניסיונות רכישה של מיקרוסופט, להם התנגד יאנג.