שבועיים לפני החג: סופר-פארם בראש המותגים המושקעים

רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים

נער הייתי וגם זקנתי, ומודה אני כי איני זוכר קרבה כה גדולה לחגים ללא נוכחות של שופרסל ומגה בחמישייה המובילה של טבלת המותגים המושקעים. מחאת "הצדק החברתי", שיצרה פוקוס על מחירי המזון, גורמת לשופרסל ומגה לפרסם הפעם בעצימות נמוכה, תוך קיטון של עשרות אחוזים בהוצאה לפרסום שלה לעומת ראש השנה הקודמת, עד יעבור זעם.

פחות משבועיים לראש השנה, וסופר-פארם תופסת את ההובלה בטבלה עם מגוון מסרים. באינטרנט מפרסמת סופר-פארם באמצעות משרד הפרסום נקסט-אין ומציגה מגוון סטים לחג, מבצעי בישום, מבצעי בית-מרקחת ועוד.

סופר-פארם גם מעלים מחדש באמצעות באומן-בר-ריבנאי את סרטון הבשמים מפסח האחרון, ואף מציגים את סופר-פארם OPTIC - בית-מרקחת למשקפיים.

רשת נוספת המפרסמת בווליום גבוה לקראת החג היא המשביר לצרכן, המפרסמת באמצעות מקאן קמפיין המעודד קניית מתנות לחגים, קמפיין בשמים ושיתוף-פעולה עם מנויי "ידיעות אחרונות" המוזמנים לעצב לעצמם לוח שנה אישי במתנה.

רשת החשמל א.ל.מ רוכבת גם היא על הגל החברתי ויוצאת במבצע אטרקטיבי לחגים: 22% הנחה ב-24 תשלומים, באמצעות פרסום רגב-קויצקי.

הוט סוגרת את החמישייה עם הרפורמה שערכה בכל תחום שירות הלקוחות. הפרסומת של הוט זכתה לאחרונה בסקר "הפרסומות הזכורות והאהובות" כזכורה ואהובה, בכיכובו של רמי הויברגר, כוכב הדרמה "ילדי ראש הממשלה" ששודרה במאי האחרון. הויברגר בתפקיד ראש הממשלה מביא את בשורת השלום, סליחה, שירות הלקוחות, ובא לציון גואל.

יש לומר לזכות הוט כי הקריאייטיב שלה בשנתיים האחרונות עבר גם הוא רפורמה, והחברה מציגה רמה גבוהה של רעיונאות וביצוע באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.