אפריקה רוכשת מניות ואג"ח של עצמה ב-56 מיליון שקל

אפריקה מגורים תרכוש מניות ב-40 מיליון שקל - מעריכה שהמניה תעלה בעתיד ■ החברה האם אפריקה ישראל רוכשת אג"ח מסדרה כ"ו בהיקף של 16 מיליון שקל

חברת אפריקה ישראל יוצאת במהלך לרכישת מניות ואג"ח עצמיים, כצעד הבעת אמון בחברה. במסגרת התוכנית, החברה הבת אפריקה מגורים תרכוש 40 מיליון מניות של עצמה בהיקף של 40 מיליון שקל. החברה האם אפריקה ישראל הודיעה על רכישת אג"ח של עצמה בהיקף של 16 מיליון שקל.

התוכנית לרכישת 40 מיליון המניות התקבלה אתמול במהלך ישיבה של דירקטריון החברה, כשעל פי דיווח של החברה לבורסה המהלך אמור להתפרס על שנה שלמה ואמור להסתיים ב-19 בספטמבר 2012.

בנימוק למהלך שהוגש לבורסה נכתב ששווי המניה "לא משקף נאמנה את שוויה האמיתי של החברה". בחברה הודיעו שהם מתכוונים בעתיד למכור את המניות שיירכשו, כשהמחיר יעלה. במילים אחרות, אפריקה מגורים מנסה "לעשות סיבוב" על מניותיה, תוך שהיא מעריכה כי הירידה של 59% בשער המניה מתחילת השנה הינו מוגזם, וצופה עלייה בערך המניה בעתיד.

כאמור, אפריקה ישראל הודיעה הבוקר במקביל על רכישת אג"ח מסדרה כ"ו בהיקף של 16 מיליון שקל. על פי ההודעה לבורסה, החברה תרכוש 20 מיליון אג"ח בשער של 80 אגורות.