צפו בווידיאו: HTC משיקה סמארטפון המיועד לנשים

הטלפון שנקרא Rhyme יוצע בצבע סגול-חציל, יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסה 2.3.4 ■ המשקל שלו יהיה 130 גרם, והוא יימכר בארה"ב

טלפונים לנשים הם לא דבר חדש, אבל יצרניות הסלולר נמנעות בדרך כלל מלהגדיר אותם בצורה הזו, מחשש לאבד כחצי מאוכלוסיית הצרכנים הפוטנציאלית של אותו מוצר. אתמול (ג') הכריזה HTC על דגם ה-Rhyme, שלפחות מבחינת עיצוב, נראה כאילו נוצר בשביל המין הנשי.

ה-Rhayme (מבוטא ריים) מגיע בצבע סגול-חציל (ובעוד שני צבעים נוספים), הוא כולל מסך מגע בגודל 3.7 אינץ' ומערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד של גוגל בגרסה 2.3.4 (ג'ינג'יר בריד). גולת הכותרת מבחינת הדגם הזה, הם האביזרים ש-HTC מציעה איתו.

למשל, ה-Charm שהוא מעיין חוט המתחבר בצד אחד שלו לטלפון ובצד השני הוא נקשר לחלק החיצוני של תיק היד אותו נושאים. הקצה החיצוני של ה-Charm כולל נורה הנדלקת בזמן שהסמארטפון מצלצל, כך שהמשתמשת לא תפספס בטעות את השיחה. במקום להתחיל לחפש את הטלפון בהיסטריה בתוך התיק, החוט של ה-Charm, מאפשר למשוך את הטלפון בקלות.

אביזרים נוספים, כוללים דיבורית בלוטות' בעיצוב דומה לטלפון וגם תושבת שולחנית שהופכת אותו לשעון מעורר וגם מאפשרת לטעון את המכשיר.

ה-Rhayme שוקל 130 גרם, העובי שלו עומד 10.85 ס"מ, המעבד שלו הוא במהירות 1 ג'יגה הרץ, כאשר הזיכרון הפנוי לשמירת נתונים עומד על 1 ג'יגה. חוץ מזה, יש כאן מצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל עם פוקס אוטומטי, פלאש מסוג LED וצילום וידיאו ברזולוציה של 720p (תקן HD).

"ה-Rhyme מייצג גישה חדשה לגמרי, המבוססת על הבנה שיש קבוצה משמעותית של לקוחות, שרוצים שהטלפון שלהם יהיה יותר אישי ומותאם לכל רגע בחיים", אומר סקוט קרוייל, סגן נשיא לעיצוב ב-HTC.

המכשיר הזה ייצא באופן בלעדי בארה"ב ברשת ורייזון בשבועות הקרובים ובשאר העולם באוקטובר. מ-Touch Group ייבואן HTC בישראל, נמסר שהדגם הזה ככל הנראה לא יימכר בארץ, אבל אינקרדבייל ואחד מדגמי הביט יימכרו בעתיד הקרוב.