ויהי עור: מגוון פריטים מעור יככבו החורף במלתחה שלנו

ז'אן פול גוטייה, לואי ויטון, גוצ'י ובוטגה ונטה הם רק חלק מבתי האופנה המובילים שמציעים פריטים איכותיים על טהרת העור, עם גזרות הנעות בין קלאסי, אוונגרדי או גרנדיוזי

זה הזמן שעון

קולקציית השעונים של המעצבת האמריקאית דיאן פון פירסטנברג היא מונוכרומטית, אלגנטית ומרעננת, וכוללת מגוון יפה של שעונים מעוצבים עם רצועות עור דקות, כאלה שגם מי שלא לחוצה בזמן, או חייבת לדעת מה השעה בכל רגע נתון, תשמח להתקשט בהם על זרועה.

בעקבות העור נעליים

אם עד לאחרונה בצבצו הנעליים כקישוט צדדי, בקרוב נראה אותן מכסות את כל הגוף והופכות למנה העיקרית של המראה החורפי. העונה, העקבים עבים וגבוהים במיוחד וחומרי הגלם נעים בין עור תנין ופיתון לעור עגל וגומי.

כיסוי עור: כפפות

החורפים המתונים יחסית שפוקדים את אירופה בשנים האחרונות, והתחזית כי הם צפויים להמשיך ולהתחמם, מעלים את השאלה באיזו תכיפות ימשיכו תושבי אירופה לעטות כפפות על ידיהם ובכל זאת, אחרי שנים שבהן הוזנח אביזר החורף החיוני, מחזירים סוף-סוף המעצבים את העור לכפות הידיים.

הקו הדק חגורה

עם ג'ינס, מכנסיים מחויטים, חולצת טי או מכופתרת - חגורה נכונה משדרגת כל הופעה. לא בכדי היא נחשבת לאחד מאביזרי הלבוש החשובים ביותר בארון. העונה פופולריות במיוחד חגורות העור הדקות, בצבעוניות פחות חורפית ושגרתית. חגורות עור עבות עם אבזם בולט תיראינה מצוין עם ג'ינס ומקטורן להופעה ספורטיבית-אלגנטית.

פירמידה הפוכה: תכשיטים במרכז

אם לשפוט על-פי קולקציית תכשיטי העור של המותג A TWO , הרי שבניגוד לדעה הרווחת, התכשיט הוא מרכז ההופעה, בעוד הבגד הוא האקססורי המשני.

בקולקציה הנוכחית תמצאו שילובים שונים של עורות ומתכות, לצד מוטיבים שונים ששוכפלו כדי ליצור מראה גדוש ופראי.

פטישיזם: ריבוי שרוכים

כמדי שנה, לקראת העונה החמה, מנסים המעצבים למצוא פתרונות חדשים שדרכם יוכלו לנצל את חומר הגלם הפופולרי. הפעם הגיע תורו של הפטישיזם, תוך שימוש בעור בהקשרים פרובוקטיביים יותר והתוצאה היא פריטים הנעים על הגבול הדק שבין צניעות לפרובוקציה, בין היגיון לחוסר היגיון. המגמה באה לידי ביטוי גם בריבוי השרוכים על מגפיים חובקי רגליים.

הגרסה המקומית תיקים

דניאלה להבי שוב מצטיינת בהתייחסות שלה אל תיקים וארנקים ככלי אחסון ניידים וחכמים המעוצבים במראה המלא בשיק. הקולקציה החורפית והחדשה נקייה מאוד והמראה הכללי ממשיך להיות קלאסי ונגיש. היופי והמקוריות של הקולקציה, טמונים הפעם בצבעוניות הנועזת (סגול, כחול, ואדום לצד גווני ניוד ואדמה) ובטקסטורה המעניינת והמקורית של העור.