הרווח לקבוצת המלווים - שכללה את מיטב, ילין לפידות ומנורה מבטחים - נוצר כתוצאה מפירעון הלוואה בהיקף של כחצי מיליארד שקל, שהעמידה באפריל 2022 לצורך הקמת הפרויקט בשדרה החמישית בניו יורק
התחרות על החנויות הבלעדיות ביותר בעולם היא עזה, למרות הגידול המתון בשכר הדירה • אפילו בלקסטון להוטה לדריסת רגל בשוק הזה
ניסיונות להשיק ולהחיות מחדש מותגים בנסיגה הם בדרך-כלל לא מוצלחים • כדי לנצח את הסטטיסטיקה, כדאי להיצמד לארבעה עקרונות מפתח • אבל איך עושים את זה?
לא מעט חברות עשו בשנה האחרונה את צעדיהן הראשונים במטאוורס, אך רק מעטות בחרו במהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח, ואילו הרוב סתם "הצטרפו לחגיגה" • למה הגיימרים יהיו הזרזים הגדולים בתחום, והאם יש משהו שיכול למנוע מכל זה להתממש? • טור חמישי ואחרון בסדרה
הרבה מהפעילות ממוקדת ביצירת מכירות בעולם האמיתי
קבוצת ההשקעות נורת'ווינד תעמיד ליזמי מגדל המגורים אשראי בהיקף של חצי מיליארד שקל, שבמימונו ישתתפו מיטב דש, ילין לפידות ומנורה מבטחים • העלות הכוללת של הפרויקט נאמדת בכ-350 מיליון דולר, והשלמתו צפויה השנה
70 שנה אחרי שהושק הקומיקס האהוב, סנופי וחבריו הופכים למעצמת אופנה: משיתופי-פעולה עם רשתות ביגוד זולות ועד קולקציות יוקרתיות של מעצבי-על כמו גוצ'י ושאנל • אבל בעוד בעלי המותג נהנו מרווחים של 124 מיליון דולר ב-2021 - המעריצים המושבעים חוששים מזילות הספרים • האם אפשר למסחר את סנופי מבלי שהקסם המקורי יתפוגג?
גוצ'י ופראדה גם הן מפסיקות להשתמש בפרווה • לואי ויטון עדיין מוכרת קפוצ'ון עם פרווה במחיר של 25,900 דולר
זו הפעם הראשונה שפייסבוק וגוצ'י משתפות פעולה ומנסות למגר את תופעת הזיופים • על פי הטענות, הנאשם פתח מספר חשבונות כדי לקדם מכירה של מוצרי גוצ'י מזויפים • "התביעה הזו מהווה איתות ברור לאלו המבקשים לפעול בצורה דומה ומבהירה שהתנהגות כזו לא תתקבל"
עסקת הרכישה הגדולה שבה קנה בית לואי ויטון את המותג סטלה מקרטני, מסמנת את העירנות של תאגיד האופנה למגמות החמות בעולם הקמעונאות • מגזין "ליידי גלובס" בבדיקה האם בתי האופנה הגדולים חולמים על מדפסות תלת-ממדיות
מאמר שפורסם לאחרונה ב"הרווארד ביזנס ריוויו" הראה כיצד הנהלת צללים של עובדים צעירים מאוד השפיעה על הצמיחה של חברת האופנה גוצ'י • כעת, שוקלים גם במדטרוניק מהלך כזה בעקבות תהליך המנטורינג ההפוך שנעשה בחברה • מעקב "גלובס", כתבה אחרונה בסדרה
הזינוק במכירות בשדות התעופה הוא תרופת הקסם של מותגי היוקרה המובילים לדעיכת הקניונים בארה"ב • שפתון ב-38 דולר ובקבוק ויסקי ב-400 דולר - נוסעים בנמלי תעופה בעולם מוכנים להוציא סכומי-עתק ב"שעת הזהב" בין הבידוק הביטחוני לעלייה במטוס
נשיא צרפת עמנואל מקרון הודיע כי יפתח קמפיין לגיוס כספים כדי לשחזר את הקתדרלה שנפגעה בשריפה אתמול • בעלי השליטה במותג האופנה היוקרתי גוצ'י התגייסו מיד, אבל המתחרים לא נשארו חייבים • היקף התרומות לשיקום הקתדרלה עומד על כ-700 מיליון אירו
גוצ'י, פראדה ועוד שורה ארוכה של מותגי יוקרה אחרים משקיעים במפעלים ובאנשים של עיירה קטנה בפרברי פירנצה, ככל שהביקוש העולמי למוצרי עור משובחים עולה
יצרנית מותגי היוקרה האיטלקית עובדת כדי לשמר את העלייה במכירות שהושגה בניצוחו של המעצב אלסנדרו מיקלה שהגיע אליה לפני שלוש שנים ■ אנליסטים ומשקיעים חוששים היא עלולה להיפגע מחשיפת יתר
לוק חדש וצבעוני ופעילות חזקה במדיה הדיגיטלית סייעו למותג אופנת היוקרה לרשום זינוק במכירות ברבעון השלישי של השנה
אופנהדולצ'ה וגבאנהלואי ויטוןמוצרי יוקרהמיטבמנורה מבטחיםנדל"ן בארה"בניו יורקנייקיעיצוב אופנה