אייפון 4s שובר שיא: יותר ממיליון הזמנות ביום הראשון

בכך שבר המכשיר את שיא ההזמנות ביום אחד של האייפון 4, שעמד על 600 אלף ■ מניית אפל עולה ביותר מ-3% במסחר המקדים בוול סטריט

ההזמנות המוקדמות של האייפון 4s, הסמאטרפון החדש של אפל עליו הכריזה בשבוע שעבר, עברו את רף המיליון, כך מדווחת היום (ב') חברת אפל . בכך, שובר המכשיר החדש את שיא ההזמנות הקודם של האייפון 4, אשר עמדו על 600 אלף יחידות ביום אחד.

ביום שישי דיווחה רשת AT&T האמריקנית כי המכירות עברו את רף ה-200 אלף בתום 12 שעות בלבד של מכירה מוקדמת, אולם כעת מתברר כי המכירות הכלליות גבוהות בהרבה. ניתן לשער כי מותו של סטיב ג'ובס, מייסדה האגדי של החברה, אשר משך תשומת לב רבה לחברה בימים האחרונים, סייע גם הוא למכירות הגבוהות.

כזכור, אפל השיקה את האייפון 4s ביום שלישי האחרון, אולם אז היו התגובות צוננות ומאוכזבות. לאחר ציפייה ארוכה של קרוב ל-15 חודשים מאז האייפון 4, מעריצים רבים קיוו לראות מכשיר חדש לחלוטין, ואף כינו אותו כבר בשם 'אייפון 5'.

האייפון 4s מביא איתו שיפורים רק ברמת החומרה של המכשיר, אך נשאר זהה לחלוטין במאפייניו ובמראהו לדור הקודם, האייפון 4. המכשיר החדש צפוי להגיע לחנויות ביום שישי הקרוב, ה-14 באוקטובר, בארה"ב, קנדה, צרפת, גרמניה, בריטניה ויפן. בחודש הבא הוא צפוי להגיע למדינות רבות נוספות ובישראל סביר שינחת עד לסוף השנה.