ישרוטל תבנה מלון ראשון בירושלים בכ-250 מיליון ש'

המלון, ברמת 5 כוכבים דה-לקס, יבנה על מגרש של 5.6 דונם שרכשה מחברת "שערי העמק ירושלים" בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים תמורת 127.7 מיליון שקל

רשת מלונות ישרוטל הודיעה היום (ב') כי תבנה מלון ראשון בירושלים. המלון, ברמת 5 כוכבים דה-לקס, יבנה על מגרש של 5.6 דונם שרכשה מחברת "שערי העמק ירושלים" בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים תמורת 127.7 מיליון שקל.

המלון, שבנייתו תחל לקראת סוף 2012 ותסתיים כך על פי ההערכות 3 שנים אחר כך, יצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של רשת "ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין" הכוללת את רויאל ביץ אילת ותל אביב, יערות הכרמל, בראשית וקרית ענבים.

לדברי ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, המעריך את עלות הבנייה ב-250-350 מיליון שקל, אמר היום כי במלון מתוכננים כ-200 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים וחדרי ישיבות ומגרש חנייה. "רכישת הקרקע בירושלים תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו של צמיחה והגדלת מספר בתי המלון שבבעלות ובניהול ישרוטל", אמר רביב. עוד לדבריו, "לרשת אין כיום בית מלון בירושלים - מוקד התיירות המרכזי של ישראל. רצינו אחיזה אסטרטגית בירושלים אבל כל המקומות שראינו בעיר או חשבנו להשכיר או לנהל היה סוג של פשרה. לכן החלטנו לקנות קרקע ולחזור למתווה של יזמות".

רכישה זו מגיעה כחודשיים לאחר פטירתו של מייסד ובעלי הרשת, דיוויד לואיס. בנו וממשיכו, ג'וליאן לואיס, כך לדברי רביב, "נחוש להמשיך להשקיע ולפתח את החברה, ודוגמה לכך היא רכישת הקרקע ובניית המלון החדש בירושלים".