הטיפ היומי: מניית חב' נופש עם פוטנציאל זינוק של 35%

מחלקת המחקר של מורגן סטנלי ממליצה על מניית פרייסליין בהמלצת "משקל יתר" במחיר יעד של 650 דולר

חברת התיירות המקוונת פרייסליין פועלת בתחום התיירות ונסיעות הנופש והעסקים. החברה מציעה שירותי תיירות ב-100 ארצות וב-38 שפות שונות.

באתר Priceline.com מתווכת החברה בין לקוחות לספקים של שירותי תיירות שיש להם מלאי עודף, בשיטת "קבע את המחיר שלך". הלקוחות בוחרים כמה הם מוכנים לשלם עבור השירותים, ו-Priceline מתאימה בחירה. באירופה מפעילה החברה את Booking.com ובאסיה את Agoda.com.

אנו מאמינים כי השוק שוגה בהנחתו של-Booking.com פוטנציאל צמיחה מוגבל באירופה ובאסיה-פסיפיק בשל תחרות גוברת וחולשת מאקרו. עניין זה יוצר הזדמנות קנייה משכנעת. אתר Booking.com מעניק עדיין את ההצעות המשתלמות ביותר עבור מלונות אירופיים, בעמלה הנמוכה ביותר, ויש לו הגישה הרבה ביותר ללקוחות מול המתחרים. בנוסף, Booking.com ממוצב היטב ליהנות מהטרנד ההולך וגובר של הזמנת מלונות מקוונת, מה שלדעתנו גובר על הסיכון של האטה כלכלית.

נציין אף ש-Booking.com מציע הזדמנות ייחודית למלונות אסייתיים, בשל בסיס הלקוחות הרחב שלו, אשר סוכנויות מקוונות מקומיות לא מסוגלות לספק. אנו מעריכים שהאתר יגדיל את נתח השוק שלו מכ-8% ב-2010 לכ-18% ב-2015.

פרייסליין נסחרת כעת במכפיל 11.5 למכפיל EV/EBITDA לשנת 2012 - זול ממכפילי מתחרותיה Ctrip ו-Make My Trip (15 ו-30 בהתאמה). אנו ממליצים על מנייתה "משקל יתר" במחיר יעד של 650 דולר - גבוה בכ-35% ממחיר המניה הנוכחי.

*** מחלקת המחקר, מורגן סטנלי