בגיר גרמניה על סף פשיטת רגל: אושרו הליכי חדלות פירעון

בית המשפט בגרמניה אישר את הבקשה לחדלות פירעון לבגיר גרמניה מאחר ולא יהיה לחברה תזרים מזומנים מספק כדי לעמוד בהתחייבויותיה כלפי הנושים ■ קבוצת בגיר: "לא צפויים הפסדים לחברה כתוצאה מחדלות הפירעון"

חברת ההחזקות ZBI, המחזיקה בקבוצת בגיר דרך חברת בי.ג'י.איי, דיווחה היום (ג') לבורסה כי בית המשפט בגרמניה החליט לאשר את הבקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון כנגד חברת הבת בגיר גרמניה ולמנות לחברה מנהל להליכי חדלות פרעון.

על-פי התחזית העדכנית של בגיר גרמניה, לא יהיה לה תזרים מזומנים מספיק כדי לעמוד בהתחייבויותיה כלפי הנושים ולכן הוגשה הבקשה לחדלות פירעון לחברה.

מכירותיה של בגיר גרמניה הסתכמו בחצי השנה האחרונה בכ-20 מיליון דולר, סך המכירות הכולל של קבוצת בגיר עמד על 68.5 מיליון דולר בחצי השנה האחרונה. עוד יצויין כי בגיר גרמניה רשמה הפסד של 1.1 מיליון דולר בחצי השנה האחרונה.

מקבוצת בגיר נמסר כי כרגע בוחנת הקבוצה את ההשלכות של חדלות פירעון של החברה המרכזת את פעילות הקבוצה בגרמניה, על-פי הערכות קבוצת בגיר, ירשם נזק משמעותי בדוחותיה ברבעון השלישי והרביעי כתוצאה מחדלות פירעון של החברה בגרמניה. אולם מדובר במחיקות חד פעמיות שאין להן השפעה מהותית תזרימית על קבוצת בגיר.

הקבוצה מדווחת כי לא צפויים לה נזקים כתוצאה מהליכי חדלות פירעון והחלטת בית המשפט בגרמניה.