צרכני סימילאק מדווחים על מחסור בחלק מהמוצרים

האם השקת המותג החדש של סימילאק הביאה למחסור במוצרי החברה הרגילים, סימילאק אדואונס? כך לפחות מדווחות אימהות בפניות ל"גלובס" ובפורומים צרכניים ברשת

האם השקת המותג החדש מבית סימילאק הביאה למחסור במוצרי החברה הרגילים? כך, לפחות, מדווחות אימהות בפניות ל"גלובס" ובפורומים צרכניים ברשת. באזורים רבים אזלו מן המדפים מוצרי סימילאק אדואונס, או שנותרו רק האריזות הקטנות הנמכרות במחיר גבוה הרבה יותר מאריזות החיסכון.

לאחרונה הושקו שני מותגים של המותג סימילאק: סימילאק ג'נטל, שנועד בשלב מאוחר יותר להחליף את סימילאק טופ פרי; וסימילאק אדוואנס פלוס, מוצר פרימיום הכולל מרכיבים חדשים.

ערב ההשקה הודיעה סימילאק כי בחודשים הקרובים יימכרו במקביל המוצרים השונים. נראה כי החברה אינה עומדת בהתחייבות, ולקוחות שביקשו לדעת האם מדובר במחסור זמני או בהורדה מהמדפים טרם נענו.

"אנחנו משקיעים המון כסף בתחליף הכי יקר בשוק ומצפים שחברה כמו סימילאק תהיה מספיק אחראית לספק מלאי לתקופה הבעייתית הזו, שנוצרה בשל הפסקת הייצור של המוצר הישן, או לפחות להתריע על אפשרות של מחסור כדי שנוכל להיערך. אם לא יפצו את הלקוחות על הטרטור והאילוץ להתפשר על סוג מזון שהילד לא רגיל אליו - יפסידו אותנו כלקוחות", קובלת אחת האימהות.

תגובת קבוצת ניאופרם, מפיצת סימילאק: "בשל העלייה בביקוש בחג לסימילאק שלב 3 באריזת 900 גרם נוצר מחסור זמני. אנו פועלים במרץ להשלמת המלאים, והתהליך יסתיים בימים הקרובים. באריזות 400 גרם של שלב 3 אין מחסור".

נוטרילון של טבע: 60 שקל ל-800 גרם

שוק תחליפי החלב עומד בימים אלה באור הזרקורים. טבע הכריזה רשמית כי מחירו של תחליף החלב החדש שהשיקה, נוטרילון, יעמוד על כ-60 שקל ל-800 גרם, בניגוד להכרזה הראשונית על מחיר של כ-75 שקל, אך מדובר במחיר היכרות בלבד.

אסם, מצדה, הודיעה שתחלק קופוני הנחה למטרנה בשווי של 5 שקלים, ואילו אופטימיל - השחקנית הקטנה והחלשה שמוצריה נמכרים כעת בסניפי רמי לוי וברשתות הפארם - הצניחה את המחירים דרמטית, והם נעים כרגע בין 25 שקל לאריזה קטנה (400 גרם) ל-48.80 שקל לאריזה כפולה.

אתמול (ב') דרשו מובילי מחאת המזון מהממונה על הגבלים עסקיים לפתוח בחקירה בחשד לתיאום מחירים בשוק תחליפי החלב ולהכריז על אסם, משווקת מטרנה, כמונופול בשוק.

תחליפי חלב כמה עולה אריזת חיסכון
 תחליפי חלב כמה עולה אריזת חיסכון