תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו יוצא למכרז

טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"‏

‎‎קבוצת טורנדו יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". כפי שנחשף כאן לראשונה, מערכת היחסים שבין טורנדו למשרד הפרסום שלה, שלמור-אבנון-עמיחי, עלתה על שרטון, והקבוצה החלה לבחון אופציות נוספות.

עוד נודע ל"גלובס" כי טורנדו צפויה להיכנס בקרוב לתחומי פעילות נוספים שיכללו שיווק קו מוצרים לבנים של המותג ‏MIDEA‏ - אותו תאגיד המייצר את המזגנים שהקבוצה משווקת.

‏כזכור, לאחרונה סיפרו מקורבים כי ההתקשרות בין הצדדים הגיע לפרשת דרכים בעקבות סכסוך מסחרי, וזאת לאחר שחברת המדיה יוניון, שרוכשת את המדיה עבור שלמור, סירבה להמשיך לעבוד עם הקבוצה על-פי התנאים המסחריים של התקופה הקודמת.

‎‎‏"בעיה ענפית"

‏למרות שבשלמור אישרו את קיומו של משא-ומתן עם טורנדו סביב הנושא המסחרי, רונן בזזי, מבעלי טורנדו, טוען כי לא קיים סכסוך מסחרי בינו לבין שלמור.

לדבריו, "הקבוצה מתעתדת להגדיל את תקציב הפרסום שלה ב-40% בעקבות השקת המותג החדש, ולכן בעקבות הגדלת המדיה והשינוי הקריאייטיבי החברה בוחנת אופציות נוספות של משרדי פרסום".

"עזיבתו של גדעון עמיחי בתקופה האחרונה מחזקת את רצון טורנדו לבדוק אופציות נוספות" הוסיף בזזי.

‏אדם פולצ'ק, מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, אמר היום (ד') בתגובה על כוונת טורנדו לצאת למכרז: "העבודה של שלמור עם טורנדו הביאה להישגים מדהימים. קבוצת טורנדו סיימה את 2011 כאשר הם עוקפים את תדיראן וקרובים מאוד לאלקטרה. מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק. צריך לשים סוף לתופעה הזאת . זאת בעיה ענפית".

‏שלמור-אבנון-עמיחי זכה בתקציב הפרסום של מזגני טורנדו לפני שנתיים. התקציב נחשב בשנים האחרונות בענף הפרסום לתקציב בעייתי מבחינות מסוימות וככזה שאיננו מאפשר למשרדי הפרסום להרוויח.