יוסי ארז פורש מתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל באדלר-חומסקי

עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה

‎‎יוסי ארז, סמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר-חומסקי, פורש מתפקידו לאחר שנה בתפקיד - כך נודע ל"גלובס". נראה כי בקבוצה לא מתכוונים למנות לו מחליף.

עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה.

‏המיזם בו מעוניינים לשלב את ארז אמור ללוות סטארט-אפים בגיבוש האסטרטגיה, במיצוב ובמיתוג ובפתיחת דלתות בקרב גורמים בינלאומיים.

‏ארז הוא אחד מאנשי הדיגיטל הבולטים שעלו בשנים האחרונות בענף הפרסום. העבר שימש כמנכ"ל מקאן דיגיטל, והוא זה שהחל את המהפכה הדיגיטלית בקבוצת מקאן-אריקסון. תקופה קצרה לאחר מינויה של איריס בק למנכ"לית המשרד, הוא פרש‏‎ ‎מהתפקיד אך נשאר מעורב בקבוצה וקיבל עליו את ניהול הפעילות של אדס מרקט (של הבעלים אילן שילוח) בשוק האמריקני.

כשפרש לחלוטין מפעילות בקבוצת מקאן היווה ארז מוקד להצעות של חלק מהגדולים שבמשרדי הפרסום שביקשו שיצטרפו לשורותיהם. ארז החליט להצטרף לאדלר-חומסקי, ובמסגרת תפקידו אמור היה להעביר את הקבוצה לעידן הדיגיטלי ולהטמיע את פעילות האינטראקטיב במשרד. זאת לאחר שבשנים שקדמו לכך פעלה הקבוצה בתחום האינטראקטיב באמצעות חברת גריי אינטרקאטיב.

בכירים בענף מציינים כי בתקופת כהונתו של ארז עבר אדלר-חומסקי בדירוג יפעת של פעילויות הדיגיטל מהמקום החמישי למקום השני.

אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלא-חומסקי, מסר בתגובה כי "אין שום כוונה לסגור או אפילו לצמצם את פעילות הדיגיטל של הקבוצה. נהפוך הוא - אנו מתכוונים להמשיך לצמוח באותו קצב דו-ספרתי ולהתנפל על השוק עם הרבה רעב ומוטיבציה ולהשקיע משאבים בהתאם".