ניסיון נוסף: גוגל חשפה את הגירסה החדשה של גוגל TV

הגירסה כוללת כלים חדשים המאפשרים להמליץ על סרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטונים באינטרנט ישירות לטלוויזיה ■ "יש רעב גדול בקרב הצרכנים להשתמש באינטרנט דרך הטלוויזיה"

למרות התגובות הפושרות להן זכתה גוגל בסיבוב הקודם, עושה ענקית החיפוש צעדים נוספים בעולם הטלוויזיה: גוגל חשפה היום (ו') גירסה חדשה של מכשיר הגוגל TV, המאפשר לצופים לשלב בין תכני אינטרנט ותכנים טלוויזיוניים דרך הדפדפן. הגירסה החדשה כוללת פיצ'רים נוספים שמקלים על השימוש במכשיר במטרה להיכנס לשוק החדש.

בגירסה החדשה של המכשיר - 2.0 - הוסיפו כלים חדשים המאפשרים להמליץ על סרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטונים באינטרנט ישירות לטלוויזיה. כמו כן, בגירסה החדשה של המכשיר, קל יותר לפתח אפליקציות חדשות שמתאימות גם למסך הטלוויזיה.

"יש רעב גדול בקרב הצרכנים להשתמש באינטרנט דרך הטלוויזיה", אמר מנהל המוצרים של גוגל, מריו קוורוז המוביל את הפרויקט. "הגוגל TV הוא חוב ישן של החברה לצרכנים".

בשבוע שעבר אמר קוורוז לסוכנות הידיעות רויטרס כי הוא לא יודע מתי בדיוק יצא המכשיר החדש לשוק, אך הוסיף כי הייתה התקדמות רבה בשנה האחרונה, ובשנה הבאה תהיה אפילו יותר התקדמות.

אמנם גוגל לא חושפת את מספר המשתמשים הרשמי בגוגל TV גירסה 1.0, מכשיר אותו חשפה בקול תרועות בשנה שעברה, אך אנליסטים בשוק מעריכים כי מדובר היה בכישלון. "הלהבה שניסו להצית בגוגל אפילו לא הצליחה להתחיל את שלב הבעירה", אמר ג'יימס מקוויוי, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר.