לא רק משחק: חנות קונספט של "אנגרי בירדס" תיפתח בסין

מנהל השיווק של חברת Rovio, המפתחת השבדית של המשחק המפורסם, הכריז כי החברה מתכוונת לנצל את המומנטום האדיר של "אנגרי בירדס" ולפתוח חנות לאביזרים נלווים מתוך המשחק

חשבתם שאחרי מיליוני הורדות, קמפיינים פרסומיים, טרנד של תחפושות, סרט קולנוע (Rio - שנוצר בהשראתו) ואינספור איזכורים וחיקויים ברשתות טלוויזיה שונות ברחבי העולם תצליחו להיפטר מהציפורים הכועסות והחזירים התחמנים? תחשבו שוב. כמו כל מותג אהוב שמכבד את עצמו ומאחוריו מילוני מעריצים, גם למשחק Angry Birds ("אנגרי בירדס") מגיע חנות קונספט ייעודית.

האתר PCWorld דיווח לפנות בוקר כי במהלך תחרות הסטארט-אפים המפורסמת של בלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ', Disrupt, הנערכת בבייג'ינג, אמר פיטר וסטרבקה, מנהל השיווק של מפתחת המשחק Rovio, כי החברה מתכננת להתחיל למכור באופן רשמי את המוצרים הנלווים הרבים של המשחק הפופולרי באמצעות חנות קונספט ייעודית שתיפתח בסין.

"זה ברור שיש המון דרישה ל'אנגרי בירדס', אך גם למוצרים הפיזיים (של המשחק)", אמר וסטרבקה. "אנחנו רוצים למכור מוצרים רשמיים ואנחנו רוצים להוכיח שיש דרישה לזה". על פי דיווח של טק-קראנץ' מלפני שבועיים, אמר מנכ"ל Rovio בצפון אמריקה, אנדרו סטלבאו, כי למעלה ממיליון טי-שירטים ובובות של "אנגרי בירדס" נמכרות בכל חודש.

על פי אותו דיווח, למעלה מ-400 מיליון הורדות נרשמו לגרסאות השונות של "אנגרי בירדס" בשלל הפלטפורמות שבהן נתמך המשחק (iOS, אנדרואיד, ווינדוס-פון, PC וכד'). באותו דיווח נמסר כי נכון להיום ישנם כ-130 מיליון משתמשים שונים בחודש ו-30 מיליון משתמשים בכל יום שבחישוב כללי משחקים למעלה מ-300 מיליון דקות בכל יום.

ומה בעתיד? מפתחי המשחק הכריזו כבר כי גם סרט קולנוע שכולו מבוסס על הדמויות מהמשחק יגיע בקרוב, ולשם כך גויס המפיק של הסרטים איירון מן 2, ת'ור וקפטן אמריקה. בנוסף, גם הוצאת ספר בישול מיוחד נמצאת על הפרק, אם כי לא ברור אילו מתכונים יופיעו בו. אולי צלעות חזיר? ומה לגבי עופות?