מנכ"ל מירס פורש מתפקידו על רקע המיזוג עם הוט

הפרישה באה בעקבות השינויים במבנה האירגוני של מירס ■ אחד המועמדים לתפקיד הוא גיא ידלין המשנה למנכ"ל

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, יפרוש בסוף השנה מתפקידו. הסיבות לעזיבתו קשורות בשינויים שמתרחשים בקבוצה והעובדה שהוא התקשה לקבל את מבנה העבודה החדש של פעולה תחת יו"ר פעיל כמו סטלה הנדלר ותחת חסותה של הוט.

העזיבה של בורשטיין מפתיעה בשל העיתוי שלה אבל מאידך לא לגמרי מפתיעה, משום שהיה צפוי שהוא לא יסכים לעבוד במבנה של קבוצה ותחת ניהול ומעורבות פעילה של יו"ר. עד שלא הושלמה ההשתלטות של פטריק דרהי על הוט, ולא הושלם המיזוג בין הוט למירס, נהנה בורשטין מחופש פעולה יחסי. כעת כל זה השתנה והמיזוג בין החברות מעצים את הדומיננטיות של הוט בנעשה בתוך מירס וזה משהו שהוא כאמור לא היה מוכן להסכים לו. על פי הודעת החברה אברשה בורשטין, יישאר כיועץ וימשיך לכהן כדירקטור בחברת אלטיס, שהיא זרוע ההשקעות של פטריק דרהי.

מירס נמצאת בעיצומה של הקמת רשת סלולרית חדשה ולכן העזיבה של בורשטין בתקופה כה רגישה עשויה להיות בעייתית לחברה. מה גם שחילופי מנכ"לים יכולים להתבטא גם בחילופי הנהלה, כך שבכל מקרה העיתוי של החלפת המנהלים אינו אידיאלי. אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא המשנה למנכ"ל גיא ידלין, שנמצא כבר כמה וכמה שנים בחברה ומשמש גם כסמנכ"ל שיווק.

אברשה בורשטין אמר היום: "לאחר 7 שנים כמנכ"ל החברה אני חש סיפוק רב בדרך הארוכה ומסע נפלא רב האתגרים שעברה החברה רגע לפני יציאתה לדרך חדשה. אני רוצה להודות לעובדי ומנהלי החברה שהייתה לי הזכות לעבוד איתם במשך השנים ואשר תרמו רבות להצלחתה וצמיחתה של מירס בתקופה רבת אתגרים ותהפוכות בשוק התקשורת ובענף הסלולאר בפרט וכן ללקוחות הרבים והנאמנים שצעדו איתנו יחד במשך שנים רבות. אני מבקש להודות למנהלי אלטיס ולבעל השליטה פטריק דרהי על האמון בי".